nyfødte!

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hva har dere på de når dere er ute og triller?? under vogn posen altså??

?

Varierer jo veldig ut ifra temp. Selv nyfødte kan bli for varme[;)] Så man må bare prøve seg frem.

usj ja, jeg er alltid så usikker på det også... Har sikkert for mye klær på vesla! Men er så redd for at hun skal fryse.

Pleier å ha ullbody og ullstrømpebukse og ullsokker, så en vanlig bukse utenpå (type bomull fra hm el lindex el noe), og en hjemmestrikka jakke i ull oppe, og utenpå der en kjeledress. Og ytterst vognpose med lammeskinn i bunnen og dun oppe. Sånn har jeg kledd vesla siden hun ble født, det er jo så kaldt ute! (hun er nesten 6 uker nå).

I dag hadde jeg bare ullbody og -strømpebukse under dressen, for det var ikke fullt så kaldt som det pleier - og hun pleier å være ganske varm. Trur egentlig det er nok....

ullkær inderst, genser og bukse, så en litt tykk drakt/dress, ullteppe under og over, og så inn i posen[:)]

Som oftest har vi på strømpebukse, body, sparkebukse og en tynn jakke i bomull. Bruker også lue og votter i bomull. Synes ikke det er så mye klær, og det har vært iskaldt vintervær her de siste månedene, men likevel blir han alt for ofte svett nede i voksiposen sin.[&:] 

kommer ann på tempen ute, men som regel var d strømpebukse, boddy, bukse, tynn genser og ulljakke eller fora fleecejakke.....lå da i vognbag med dunpose m/fleecefor....og d trekket til baggen over....

Back
Topp