Nyfødte

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Jeg har mange venner og bekjente som har fått baby denne mnd, og jeg blir like misunnelig hver gang noen føder. Det er litt rart, siden jeg absolutt ikke vil bli gravid igjen enda, og jeg syntes de 2 første ukene var veldig slitsomme siden Benjamin bare gråt. Men jeg misunner den følelsen av å oppleve det å føde en baby og den utrolige gleden og varmen  det er å få et barn.
Jeg syntes den tida vi er i nå er fantastisk også, jeg koser meg bare mer og mer som mamma, så ville ikke gått tilbake til starten heller [8D] Kunne ønske tida kunne gått litt saktere da, tida går alt for fort [:)]

Flere som er som meg?

Jepp - jeg drømte her en natt at M var oppe å gikk. Jeg husker jeg tenkte at "jenta kan jo ikke holde i en kopp en gang, og så skal hun ut å gå! Hvordan skal dette ende???"

Tror nok drømmen handler om at tiden løper for fort for meg denne gangen og at jeg egentlig er veldig klar for at M skal være baby lenge [:)]

Samme her!!! [:D] de første dagene var helt jo magiske... Når vi kom hjem fra sykehuset etter 3 dagers opphold virket det som vi hadde vært borte en evighet!! [:D] Men ville aldri gått tilbake... det blir bare mer og mer kos og gøy. Skulle bare ønske vi kunne stoppe tiden litt [:D] Gleder meg til neste graviditet og fødsel da [:D]

Jeg er så misunnelig på di som går gravide, føder og har småååå bebiser [8|] [:)]
Men så ser jeg på snuppa mi, og får dårlig samvittighet fordi jeg tenker slik....
Er jo sååå fornøyd for at jeg har fått en velskapt nyyyydelig datter...... [:D]
Å burde ikke være misunnelig i det hele..... [8|] [:)]

Jeg tenker helt likt [;)] men jeg har egentli lyst på en til med en gang men må gjøre ferdi læretiden først =) gleder meg virkelig til å gå gravid og få en liten til [:)]

Akkurat som jeg skulle sagt det selv - har noen som fødte i februar og så har jeg 2 venninner til som skal ha i juni.
Syns fødselen var helt fantastisk og spenningen som spredte seg i kroppen i det det startet. Og den første tiden var vi som nyforelska igjen, alt var topp og mye følelser som en ny familie.
Nå er vi tilbake i vanlige rutiner igjen og koser oss hver dag og seff mye moro med utviklingen til mini også, men ja, jeg savner spebarnstiden litt [;)]

Enig med deg [&o] Og det blir minst like kos med nr. 2 og 3 [;)] 
Men jeg må jo stoppe en gang... [8|]

ORIGINAL: Minismurf

Enig med deg [&o] Og det blir minst like kos med nr. 2 og 3 [;)] 
Men jeg må jo stoppe en gang... [8|]

Hehe, ja en gang må jo bli den siste [8D]
Håper virkelig jeg får oppleve det en gang til hvertfall

ORIGINAL: gullemitt09

Jeg er så misunnelig på di som går gravide, føder og har småååå bebiser [8|] [:)]
Men så ser jeg på snuppa mi, og får dårlig samvittighet fordi jeg tenker slik....
Er jo sååå fornøyd for at jeg har fått en velskapt nyyyydelig datter...... [:D]
Å burde ikke være misunnelig i det hele..... [8|] [:)]

litt enig i denne [:)] bare jeg har en sønn da [:)]

Jeg syntes at tiden på sykehuset var fantastisk, men det ble så mye tull med barseltårer og innblanding fra slekt og venner når jeg kom hjem at det ble litt slitsomt. Syns det er koseligere nå jeg da [:)] Savner såklart å ha en bitteliten baby, men det kommer vell flere muligheter [;)]

Back
Topp