Nyfødtbilder?

Nullenusken

Forumet er livet
Kan jeg få se bilder av deres nydelige små som nyfødte?
Er så lenge siden vi har hatt en sånn tråd nå!

Gleder meg uendelig mye til å holde vår lille skatt i armene og er nok litt ekstra sentimental siden jeg passerte 12ukers grensa i dag!

Håper på mange bilder!

Lille Aurora bare noen minutter gammel:

Her er hun 1 døgn gammel, klar for å reise hjem!

Jeg har desverre ingen nyfødtbilder av guttungen på denne datan...

Et lite knøtt på 1980gram, og ei rimelig forvirra mamma!! (fødsel på 25 minutter, 5 uker for tidlig..[8D])

Her er Noraen min [:)]

Bilde 1: Titter på pappaen sin.. ca ett kvarter gammel. Mens jeg ble sydd sammen (hun ble tatt med KS).
Bilde 2: Nyvasket. Jeg var fortsatt på operasjonssalen, så hun var rimelig fersk.
Bilde 3: Fire timer gammel. Endelig fikk jeg møte henne ordentlig!
Bilde 4: Det første bildet som ble tatt av henne, rett etter at de hadde tatt henne ut. Bare ett par minutter gammel <3
Bilde 5: Dette var den dagen vi reiste hjem, altså var hun tre dager gammel [:)]

Var hun ikke vakker? (Sier du nei nå, får du trøbbel.. [8D]). Kjenner jeg blir stolt og glad av å se på de bildene her! [:)]

Gratulerer med tolv uker forresten! [:)]

Trillian under ett minutt gammel, før navlestrengen ble kuttet:

En dag gammel:

Ho ble født fem uker for tidlig, og var 2680 gram of 44,5 cm.

Her er mine 3 små...

Adrian

Amina

Andreas

Her er størsteprinsen 30 minutter gammel. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å møte minstemann! [:D]

Så utrolig nydelige barn Glad jeg ikke har så "lenge" igjen nå,jeg GLEDER meg![:)]

Pernille 15/1-08 [:D]

Storebror er født før vi hadde digitalkamera, så det har jeg ikke her [:-] milleniumsunge han ..

du har sett masse bilde av lille rikke min <3 gled deg masse nusken min!! jeg blir nesten verpesyk bare av å se på nyføtt bildende!!

Patrick 12t gammel [:)][:)]

En stolt, men forvirret pappa.. Jeg var veldig syk på dette tidspunktet, så han var nok i et aldri så lite følelses-kaos..[:)]

Noen timer gammel:

Guuuuuuuuud, så nydelig hun var om jeg så får si.

her er han 10min ca[:D] tenk at det har gått 1år.. litt trøkkt i trynet etter å kommet med nesa opp[:)]

måtte sensurere litt.[;)]

her er han bare minutter gammel

her er han 1 dag gammel

3 dager gammel her på vei hjem fra sykehuset

1 uke gammel her

Fekk nesten ikkje sett henne for dem tok henne med til 3d og i kuvøse,født 5 uker før termin,fekk se henne itte 6 timer(noe som var verdens lengste timer[&o])
Litt mørkt bilde
Lillesøster 2315gr 42cm og 32cm rundt hodet

Storebror 4130gr,53cm lang og 38cm rundt hodet

Hjemmreise dagen

Ella 1dag gammel

Gratulerer med 12uker

Back
Topp