Nyfødfotografering

snartmammatilenprins <3

Forelsket i forumet
Noen andre som skal på nyfødt fotografering?
Vi tenkte å gjøre det innen 10 dager etter fødselen.
Noen som har tips til rekvisitter å bruke til en liten gutt?
Fotografen har en gammel koffert og saueskinn vi hvertfall skal ha noen bilder med. :-))

Vi skal innen 14 dager. Skal ha noe hjemmestrikka ullklær og lammeskinn. Synes det er litt jall med sinkbøtter, silkebånd og annet ræl og vil ha enkle bilder med mini i fokus

Skal også ta nyfødt fotografering, men vi tar det hjemme da vi begge er ganske glad i foto og slikt! :) Vet ikke helt når - men blir nok ila 14 første dagene.. Her har jeg tenkt litt enkelt og kommer til å ha fødselstavlen som jeg skal lage og baby på bilde :) Kommer til å kjøpe sånn tyll skjørt og et lite hårbånd.. Får se hva det blir tilslutt da! Men noe liknende :P

Skal også ta nyfødt fotografering, men vi tar det hjemme da vi begge er ganske glad i foto og slikt! :) Vet ikke helt når - men blir nok ila 14 første dagene.. Her har jeg tenkt litt enkelt og kommer til å ha fødselstavlen som jeg skal lage og baby på bilde :) Kommer til å kjøpe sånn tyll skjørt og et lite hårbånd.. Får se hva det blir tilslutt da! Men noe liknende :P
Litt lettere å finne på noe til jenter enn gutter kjenner jeg:-P

Har ei venninne som driver med det. Hun har masse forskjellige luer og annet man kan ta på. Men ser for meg at jeg bare vil gjøre det litt enkelt med strikkeklær eller uten noe som helst.

Jeg driver en del med foto selv, og Mini kommer nok til å bli en drevet modell før det er gått alt for lang tid. Tenker i første omgang å holde det enkelt i svart-kvitt, uten rekvisitter, sikkert også uten klær. Men, så blir det nok mer kreativt etterhvert:-)

Jeg tok hos en hobbyfotograf og synes det er kjempe fint med strikketepper, både tynne og vanlige tepper. I tillegg var det kjekt å ha litt forskjellige luer slik at man på noen bilder fikk litt mer farger ettersom saueskinn og flere av teppene var hvit.

Du kan jo ta med den første bamsen til babyen. :)

Ville også kledd meg i nøytale farger slik at du kan få tatt et par mor/barn bilder.

Jeg tok hos en hobbyfotograf og synes det er kjempe fint med strikketepper, både tynne og vanlige tepper. I tillegg var det kjekt å ha litt forskjellige luer slik at man på noen bilder fikk litt mer farger ettersom saueskinn og flere av teppene var hvit.

Du kan jo ta med den første bamsen til babyen. :)

Ville også kledd meg i nøytale farger slik at du kan få tatt et par mor/barn bilder.
Vi skal ta familie bilder også!:-) jeg og samboer var å tok bilder I dag!:-))

Tenker å ha nyfødt fotografering hjemme innen de 2 første ukene :) Har ei venninne som er veldig flink hobby fotograf som jeg vil bruke. Blir nok de klassiske bildene på lammeskinn, pledd, i babynestet, med hjemmestrikket klær og på brystet til mor og far... Ellers tenker jeg hun kommer med flere ideer til fine bilder ;)

Har tenkt å ta bilder selv, blir nok en del knipsing ser jeg for meg :p med typiske rekvisitter som saueskinn, evnt annet pent dill jeg finner i huset :)

Back
Topp