Nyfødde heim etter 48 timer!!!!

Er da ikke bare der det..

Ser ikke helt hvorfor det er så galt jeg, dette er vel kun for førstegangsfødene der fødsel har gått fint, og alt ser bra ut?

ser ikke problemet hvis alt er bra med mor og barn?

ORIGINAL: HanneHM

Ser ikke helt hvorfor det er så galt jeg, dette er vel kun for førstegangsfødene der fødsel har gått fint, og alt ser bra ut?

kun for førstegangsfødende?
[8|]

kun for flergangsfødende?

E fødte på ålesund sjukehuse å e skulle GJERNE vært hjemme etter 2 daga. Men måtte ligge 5 får e tok ks. Å de førte til fødseldepresjon. Dei ovekjørte me heilt. Men jordmødrene hva kos da. Men e hva ikkje flink nokke til å si stopp, å at e ikkje ville ha så mye besøk, som e hadde konstant.

Jeg synes egentlig ikke det er så sykt, jeg har ikke hatt noe behov for å være lengre på sykehuset etter jeg fikk hverken første eller andre barnet.

det måtte jeg på tønsberg med minstemann også.. er kjempe syk regel. men det gikk bra.
eneste er at jeg tror det går utover ammingen av mange barn.

Er helt greit å reise hjem etter 2 døgn om alt er på stell, men det kommer garantert til å gå utover ammingen til enkelte. Hadde jeg reist hjem etter 2 dager haddet det ikke blitt mye amming iallefall.

hva er galt med det? jeg dro hjem frivillig jeg da, sa jeg ikke ville være lengere på sykehuset. var deilig å komme hjem![:)]

ORIGINAL: maryjoleen

ORIGINAL: HanneHM

kun for førstegangsfødende?
[8|]

kun for flergangsfødende?

Ser ikke helt hva du mener her, men det er hvertfall praksis enkelte steder at førstegangs ligger kortere enn flergangs, siden du da har barn hjemme, og kanskje trenger en ekstra dag.
Har hørt gjennom hele greia, og hører ikke noe om akkurat dette da, så det spørs om det gjelder alle, jeg ser uansett ikke problemet. [:)]

Hvor lenge vil du ligge da?
Ser ikke helt problemet jeg

Ser mange nevner amming, men i Norge har vi jo noe som heter ammepoliklinikk, trenger ikke ligge på barsel for å få hjelp der. [:D]

Ser ikke helt problemet jeg da... Jeg fødte mandagskveld, hjem onsdag morgen. med mellomste fødte jeg tirsdag ettermiddag og hjem onsdag morgen..... med 3 mann var jeg i 4 dager, men dt var for å få roen før jeg sku hjem til 2 små igjen [;)]

er ikke det vanlig?

Er ikke jeg som skal føde. Men min samboer som er førstegangsfødende. Hun er i hvert fall bekymret. Håper uansett at alt går bra både med fødsel og amming, så vi kommer fortest mulig hjem... [;)]

Ser ikke problemet jeg. Selvfølgelig hvis ikke alt er bra, fødsel var grusom, varige men, og depresjon i bilde. Da bør man få være litt lenger.
Men for normale fødsler og alt er bra med mor og barn, så synns jeg at de har gått av og reise hjem. Bli kjent med barnet sitt fra dag en i normale omgivelser.
Ser ikke poenget med og trenge lenger tid på sykehuset.

..jeg reiste frivillig hjem dagen etter. (fødte på natta).

Det er val vanlig praksis på alle sykehus om det ikke ligger noe problemer i ammingen eller andre ting som kan skje.

Jeg reiste hjem etter 2 døgn både etter første og andre mann.

ORIGINAL: Skreppa med leppa

ORIGINAL: darius

Er ikke jeg som skal føde. Men min samboer som er førstegangsfødende. Hun er i hvert fall bekymret. Håper uansett at alt går bra både med fødsel og amming, så vi kommer fortest mulig hjem... [;)]

Ehhh.. Du klager over at de kun får være der 2 døgn, så skriver du dette!!!

Litt selvmotsigende kanskje!!

Han mente det nok ikke sånn...
Men burde tenkt litt mer gjennom denne uttalelsen, ivertfal her på BV[:D][:D]

Back
Topp