Nyeste bildet av dere?

lenemor

Forumet er livet
På tide å vise frem julemammaene også. Her er August og meg for noen minutter siden - tatt med webcam:

Her er det bilder av meg og christian fra 1 juledag og julaften hos svigermor

Lenemor: så fint bilde av deg og August :-)

å så flotte bilda
helledussan august kor stor han e blidd...tia går jammen fort
å christian å.....e jo snart voksen....rart å se kor stor ongan e blidd....tænk....d e 3 år sia dæm feira si 1 jul......hehehehe

fine bilder av deg og Christian, Silje - og så fin kjole du hadde på deg på julaften!

Og SuperBerta - kjempestilig snøbilde, og fantastisk øyeblikksbilde av møtet med nissen

utrolig flotte bilder av dere alle sammen her.. [:)] skal se hva jeg får til av bilder jeg også.. men foreløpig er det nyeste bilde blandt de bildene på julebordet på fridays.. [8D] men vet lillebror tok en del bilder på julaften[:D]

Det var et flott bilde synes jeg ...H...![:)]

Det har ikke blitt tatt noen bilder av meg siden julaften og jeg tok meg den frihet å velge bort det siste for jeg hadde ikke øynene åpne.[;)] Jeg vil mye heller vise frem de skjønne jentene mine i samme slengen.[:)]

Så mange fine mammaer og barn. Silje a den kjolen din var kjempefin. Superberta: Dødsstilig bilde! Så fin du er på håret ...H...[:)]

Så koselig å se bilder av de vakre sept mammane :-)

takker for koselig komentarer på kjolen min, noen jeg fant når jeg vear ute å shopet lillejulaften, er kjempe fornøyd med den

her e me ute på julaften å ake[:D]
me feira jul hos pappa å stemoren min og småsøskna mine
alle blei md ut å hadde d kjempegøy[:D]

Flott bilde av deg evens mamma - ser ut som om du storkoser deg [:)]

Back
Topp