Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kisse85
ORIGINAL: Jente_1988
Å, så fint bilde av dere 3 [:)][:)] Nydelige barn og flott mamma ja [:D]
nåååh... takk tuppa[:D]
hvordan går d med formen til Ada Sofie?
ORIGINAL: Jente_1988
ORIGINAL: Kisse85
ORIGINAL: Jente_1988
Å, så fint bilde av dere 3 [:)][:)] Nydelige barn og flott mamma ja [:D]
nåååh... takk tuppa[:D]
hvordan går d med formen til Ada Sofie?
Ga henne en paracet før hun la seg! Så det skal bli spennende å se utover natta og imorgen [:)] Håper feberen gir seg nå altså! Har jo hatt omgangssyken, feber og forkjølelse og div styr i over en uke nå! [>:] Vi skal på kontroll på onsdag da, så hvis hun fortsatt er pjusk så skal jeg få de til å måle crp'en hennes! Hvordan går det med Lea da? Syk hun og!? [&o]
ORIGINAL: RonjaR
Ååå...for en nydelig familie !![:D] Så søte dere er...
Legger ved nyeste bilde av Tobias... Jeg er utrolig flink til å unngå kamera...[;)] Er nesten alltid jeg som tar bilder da.....[&:]
Hihi....han er full av gulp da....[8|]
