Nyeste bilde av oss...

Kisse85

Elsker forumet

 
Andre som vil dele d nyeste bilde av seg selv og/eller barn?
 
ORIGINAL: fjerdemam

å for noen nydelige barn(og mamma)!
hi hi elste jenta di har samme utrykk som du har i avtaren din

 
 
takker[:)] sier meg enig i at barna er nydelige[:D]
åh... har hu?! hehe.... jo,kansje[:)]
 
ORIGINAL: fjerdemam

å for noen nydelige barn(og mamma)!
hi hi elste jenta di har samme utrykk som du har i avtaren din

hihi skikkelig søtt [:)]
 
Å, så fint bilde av dere 3 [:)][:)] Nydelige barn og flott mamma ja [:D]
 
ORIGINAL: SelinesMam

Så fine dere er, Kisse!!
 
Mitt nyeste av meg er i avataren[:)]


 
[:)]takk[:)]
 
du ser ur som en engel[:D] skikkelig uskyldig og ren[;)]
 
ORIGINAL: Jente_1988

Å, så fint bilde av dere 3 [:)][:)] Nydelige barn og flott mamma ja [:D]

 
nåååh... takk tuppa[:D]
 
hvordan går d med formen til Ada Sofie?
 
ORIGINAL: Kisse85

ORIGINAL: Jente_1988

Å, så fint bilde av dere 3 [:)][:)] Nydelige barn og flott mamma ja [:D]


nåååh... takk tuppa[:D]

hvordan går d med formen til Ada Sofie?

 
Ga henne en paracet før hun la seg! Så det skal bli spennende å se utover natta og imorgen [:)] Håper feberen gir seg nå altså! Har jo hatt omgangssyken, feber og forkjølelse og div styr i over en uke nå! [>:] Vi skal på kontroll på onsdag da, så hvis hun fortsatt er pjusk så skal jeg få de til å måle crp'en hennes! Hvordan går det med Lea da? Syk hun og!? [&o]
 
ORIGINAL: Jente_1988

ORIGINAL: Kisse85

ORIGINAL: Jente_1988

Å, så fint bilde av dere 3 [:)][:)] Nydelige barn og flott mamma ja [:D]


nåååh... takk tuppa[:D]

hvordan går d med formen til Ada Sofie?


Ga henne en paracet før hun la seg! Så det skal bli spennende å se utover natta og imorgen [:)] Håper feberen gir seg nå altså! Har jo hatt omgangssyken, feber og forkjølelse og div styr i over en uke nå! [>:] Vi skal på kontroll på onsdag da, så hvis hun fortsatt er pjusk så skal jeg få de til å måle crp'en hennes! Hvordan går det med Lea da? Syk hun og!? [&o]

 
Såpass![&:] Stakkar Ada!
Ja,Lea er blitt så tett i brystet igjen. Snørre renner å hu er litt slapp å suttrete[:(]
Er så redd for ørene hennes,hun har gnudd på dem så mye i dag[:(]
 
Ååå...for en nydelig familie !![:D] Så søte dere er...
Legger ved nyeste bilde av Tobias... Jeg er utrolig flink til å unngå kamera...[;)] Er nesten alltid jeg som tar bilder da.....[&:]
 
 
Hihi....han er full av gulp da....[8|]
 
her er vi på søndagstur!
Her har vi gjort funn av fingertare i fjæra!

 
Så fine dere er[:D]
 
ORIGINAL: RonjaR

Ååå...for en nydelig familie !![:D] Så søte dere er...
Legger ved nyeste bilde av Tobias... Jeg er utrolig flink til å unngå kamera...[;)] Er nesten alltid jeg som tar bilder da.....[&:]
 
 
Hihi....han er full av gulp da....[8|]


 
Han er jo bare såååå skjønn den gutten din
 
Back
Topp