Nye vogna ++

*Sandermamma*

Forumet er livet
Da ble det TFK Joggster Twist på oss, svart[:)] Såå fornøyd! Anders var helt enig i at den måtte vi ha[:)] Så fornøyd med at jeg klarte å overtale han altså[:)]

Prøvesitter[:)]

Så ble det ny bilstol, Britax Multitech, hadde ikke svart igjen da, så vi tok likesågodt rødt. Går greit til gutt det?

Noen som skimter de to små tannebissene mine? Er de ikke fine vel?

Gratuler med både ny vogn og stol! fine![:)]
Rød stol er lov til gutt ja! Det har vi hatt hele tiden, rød og svart [:)]

Å så fine tannebisser Sander hadde![:)][:)]

grattis med ny vogn og bilstol--..var fint alt sammen..ser ut som sander koste seg å..
Sander er så søt...og de finne tannebissene..[:)][:)]

Gratulerer med flott vogn og bilsete. Han så virkelig ut til å stortrives. Klart rødt går til gutt, synes det er flott at ikke alt skal gå i svart og grått. Å, så skjønn Sander er med tannebisser.

Tusen takk for søte ord jenter[:)][:)]
Er veldig fornøyd med vogna, og den er en drøm å trille, men den er dyr[&o] 

Anetteoglillesnuppa: Så det ble lagt ut en på finn igår, skulle bare høre med sambo om vi skulle kjøpe den brukt, to timer etter så var den solgt! Jeg var nesten sikkker på at det var du som hadde kjøpt den.[;)] Men det var det visst ikke da...

Har samme vogn i svart jeg og-veldig fornøyd!!!

ORIGINAL: Helene22

Gratuler med både ny vogn og stol! fine![:)]
Rød stol er lov til gutt ja! Det har vi hatt hele tiden, rød og svart [:)]

Å så fine tannebisser Sander hadde![:)][:)]

Så nydelig gutt dær han sitter i vognen sin, å ser tennene ja. Vi har å hatt helrøde seter til gutta[;)] litt tøft d;)

ORIGINAL: AnetteogLillesnuppa

ORIGINAL: *Sandermamma*

Tusen takk for søte ord jenter[:)][:)]
Er veldig fornøyd med vogna, og den er en drøm å trille, men den er dyr[&o] 

Anetteoglillesnuppa: Så det ble lagt ut en på finn igår, skulle bare høre med sambo om vi skulle kjøpe den brukt, to timer etter så var den solgt! Jeg var nesten sikkker på at det var du som hadde kjøpt den.[;)] Men det var det visst ikke da...

Hehe...nei, har ikke kjøpt enda... Det ble lagt ut to stykker igår, men de koste 5000 begge to, og var med hardbag. Syns det blir litt dyrt å kjøpe en vogn til 5000 ved siden av Edge'n...da kunne vi nesten liksågodt lagt til 1000kr og fått en ny.
Så jeg sitter pal på finn hver dag for å få tak i en... Jeg har liksom send melding til de som selger 5 minutter etter vogna blir lagt ut på finn, og da er det allerede noen som har rukket å komme meg i forkjøpet!! [:@][:o]

Æsj, så kjipt da[:@] Tydelig at de er populære, når folk er så kjappe på avtrekkeren!
Håper det blir lagt ut noen snart, uten bag, slik at du får kjøpt deg vogna du drømmer om[:)]

Fiiiiine vogna [:D]

Nå blir det Norønna sekker og svarte TFK joggster twist turer på oss to framover [:D] *hihi*
Gleder meg masse allerede!!!! [:D]

Og gratulerer med kjempefint barnesete også [:)]

ORIGINAL: Him og Martine

Gratulerer med flott vogn og bilsete. Han så virkelig ut til å stortrives. Klart rødt går til gutt, synes det er flott at ikke alt skal gå i svart og grått. Å, så skjønn Sander er med tannebisser.

[:)]

ORIGINAL: mlinn*martinesmamma*

Fiiiiine vogna [:D]

Nå blir det Norønna sekker og svarte TFK joggster twist turer på oss to framover [:D] *hihi*
Gleder meg masse allerede!!!! [:D]

Og gratulerer med kjempefint barnesete også [:)]

Ha,ha, ha, det hørtes skikkelig nørd ut[:D][:D][:D][:D] Neida, blir bra det[:D] Mitt nye navn: Hermegåsa[:)]
Gleder meg til i morgen snupps[:)]

ORIGINAL: Him og Martine

[:D][:D][:D]

Så fin vogn Sander har fått seg [:)] grattis [:)]
Og han er jo bare så herlig gutten din [:)]
Gleder meg sånn til å møte dere [:)]

Kjempestilig vogn og bilsete!! [:D] Gjør ingenting om setet er rødt, nei!! Nydelig gutt!! [;)][:D]

Grattis med nye vogn og bilsete - kjempe stilig begge to!!! *vil også ha* [:D][:D]
Og sukk, Sander er SÅ nydelig og sjarmerende med sine to fine riskorn!! [:)][:)]

Back
Topp