nye/uvanlige guttenavn

Lillezilje

Gift med forumet
Når vi først er i gang med navnetråder så lurer jeg på om noen har forslag til litt nye, uvanlige, spesielle eller litt utradisjonele guttenavn.

Jeg liker godt sånne typisk kjendisbarn-navn. Emma Talulah feks synst jeg er kjempe søtt. Andre navn jeg liker er Carmen Denice, Isabella Dorthea + + +  

Men kommer ikke på noen guttenavn i den stilen. Noen ideer?

krissander,leander,matheo og emilian:)

ORIGINAL: **lilla**

krissander,leander,matheo og emilian:)

Krissander og Emilian likte jeg [:D] Skal noteres

Hva med Christian Dior [:D]

Ikke dumt [8D] 
Liker det litt eksklusivt.. hehe

Maximillian
Nathaniel
Amandus

hvis det skulle vise seg at prinsessa i magen min er en gutt, så kan han ikke hete Evelina. da skal han hete Troy:)
jeg er veldig glad i norrøne navn... storm er også veldig pent :) Storm Julian feks, eller Troy Julian.

en gutt i en barnehage jeg jobbet i heter maximus. det var veldig spesiellt :)

ORIGINAL: julia86

hvis det skulle vise seg at prinsessa i magen min er en gutt, så kan han ikke hete Evelina. da skal han hete Troy:)
jeg er veldig glad i norrøne navn... storm er også veldig pent :) Storm Julian feks, eller Troy Julian.

en gutt i en barnehage jeg jobbet i heter maximus. det var veldig spesiellt :)

Liker ikke så godt norrøne navn jeg [:-] 

Evelina var nydelig da... jeg vil ha en JENTE.. guttenavn er VANSKELIG!!!!!

har du kikket gjennom slektstre og slikt da? er jo mulig det kan dukke opp noe spennende baki der.. :) men fort så det blir mangen ola og kari også da :)

jeg gikk på ssb og skrev ned alle navnene jeg syntes var fine, så leste jeg de opp for samboeren min og han sa hvilke han ligte... okei, så hørtes det veldig lett ut, det var det ikke. men ikke gjør det for vanskelig heller da:)

Ailo er så kult navn! Men sambo vil ikke ha det.
Han er jo finnmarking og Ailo er et samenavn.

Jeg har funnet et nytt spesielt navn, vi må jo ha det siden vi har Kian fra før. Har tenkt til å la det være hemmelig til han ser dagens lys, Da hører du det fra min sladrevenn[;)]

ORIGINAL: AnineT

ORIGINAL: Monkaponka

Ailo er så kult navn! Men sambo vil ikke ha det.
Han er jo finnmarking og Ailo er et samenavn.

Jeg har funnet et nytt spesielt navn, vi må jo ha det siden vi har Kian fra før. Har tenkt til å la det være hemmelig til han ser dagens lys, Da hører du det fra min sladrevenn[;)]

Er virkelig spent på navnet deres altså [:)]
Svogeren min ville at sønnen til han og søstra mi skulle hete Ailo, men hun fikk bare hundeassosiasjoner med det navnet, hehe.
Er rart dette med navn, for det er så fort at man assosierer de med helt feil ting/ personer.

Hehe, bikkjenavn, men jeg ser den faktisk.
Syns nesten det er litt skummelt dette med navn jeg nå, så vanskelig.. var nesten håpløst å finne noe når man hadde et vanskelig/spesielt fra før.
Vi får se, håper det faller i smak hos de fleste!!

Slekt tre er litt morsomt,der kommer navnet til prinsessa mi,jeg skulle egentlig hete det:Karine Andrine,jeg fikk navnet carina,da de ikke fant det ut før etter dåpen!Så jenta her blir en Andrine!

Andre navn er Othilie Henrikke,selma,salmon,peder marius,mathilde,martha,thora,ingebret.
Noen gamle navn fra mine forfedre og slekt[:)]

Må legge til at en venninne av meg har en datter som heter Perle Ingbertine,syntes det er kjempe søtt nå,men var vanskelig å like i begynnelsen!

ORIGINAL: carinamor

Slekt tre er litt morsomt,der kommer navnet til prinsessa mi,jeg skulle egentlig hete det:Karine Andrine,jeg fikk navnet carina,da de ikke fant det ut før etter dåpen!Så jenta her blir en Andrine!

Andre navn er Othilie Henrikke,selma,salmon,peder marius,mathilde,martha,thora,ingebret.
Noen gamle navn fra mine forfedre og slekt[:)]

Må legge til at en venninne av meg har en datter som heter Perle Ingbertine,syntes det er kjempe søtt nå,men var vanskelig å like i begynnelsen!

Åh, fikk gåsehud her, for noen flotte sterke navn dere har hatt i familien!!
Likte hver eneste ett av dem!!

Kommet mange gode forslag her nå jo [:D] Takk jenter.

vincent
glenn
bendick
renee' (gutte og jente navn) ken renee' er jo f.eks flott

---jeg vil ikke si at kent er uvalig navn da men

Eron, Aron, Arian, Alvin.. kommer vel på fler, har vært innom mange navn nå. Har en stor liste her et sted.

Jeg vet av gutter som heter mattis, matteus og elliseus. Synes d er mange spesielle guttenavn, men en må nok se et stykke bak i slektstreene for å finne dem heheh

norrøne navn er stilig, men synes det er så mange som har det fortiden.

For de som har lest isfolket så finnes det jo masse navn der heheh

Back
Topp