Nye strikkerier *bilder*

strikketrollet

Glad i forumet
Går ikke så fort unna med strikkinga, men det hopper inn en bestilling og noen ønsker innimellom [:)]

Calorimetri, jeg bare elsker disse pannebåndene.
Perfekt passform, fornøyde mennesker og varmer på ikke fullt så kalde dager!

Monsterbuksebestilling fra ei her på BV [:D] Strikket i str 6 mnd.

Denne monsterbuksen er strikket i 0-3 mnd, i babyull.
Dette lille monsteret trenger en eier, så om du ønsker å kjøpe så er det bare å gi meg ett pip på PM [:D]

Nydelige ting du har laget. Elsker monsterbukser [:)]

ORIGINAL: Mavir

Nydelige ting du har laget. Elsker monsterbukser [:)]

Takk [:)]
Ja monsterbukser en knall, jeg digger disse buksene selv! Gleder meg til å bli ferdig med en jentebukse etterhvert, blitt mye grått og grønt i det siste, hehe..

kjempe flott!!

likte godt at buksene hadde så "enkle" farger, tror jeg skal prøve meg på det neste gang[:)]

ORIGINAL: nussnøff

kjempe flott!!

likte godt at buksene hadde så "enkle" farger, tror jeg skal prøve meg på det neste gang[:)]

Det enkle er ofte det beste [:D] Jeg ender nok opp med noen helt ensfargede også etterhvert tenker jeg, blir for mye med 3 og 4 farger, det er ikke alle som liker det. Og jeg liker best svart munn, selvom det er rød munn i det fleste oppskrifter på disse buksene [:)]

ORIGINAL: strikketrollet

kjempe flott!!

Det enkle er ofte det beste [:D] Jeg ender nok opp med noen helt ensfargede også etterhvert tenker jeg, blir for mye med 3 og 4 farger, det er ikke alle som liker det. Og jeg liker best svart munn, selvom det er rød munn i det fleste oppskrifter på disse buksene [:)]

ja det er sant det [:D] jeg pleier å lage munnfargen i en av de andre fargene i buksen, ellers blir det litt for mye kjæsj for min del.

kjempe flott!!

ja det er sant det [:D] jeg pleier å lage munnfargen i en av de andre fargene i buksen, ellers blir det litt for mye kjæsj for min del.

Ja, det har jeg også ønsket sånn egentlig [8D] Kunne godt ha tenkt med hvite striper og hvit munn, men hvilken farge skal man da ha på tennene? hehe..

kjempe flott!!

Ja, det har jeg også ønsket sånn egentlig [8D] Kunne godt ha tenkt med hvite striper og hvit munn, men hvilken farge skal man da ha på tennene? hehe..

jeg har laget noen av mine uten tenner ellers så kan du jo lage noen små brune stubber [:D]

jeg har laget noen av mine uten tenner ellers så kan du jo lage noen små brune stubber [:D]

Ja det er jo en mulighet selvfølgelig [:D]
Brune stubber, med en tannbørste ved siden av og ett vidsomsord om at man må huske tannhygiene om man ikke skal bli seende ut sånn som dette her [8D] hehe

Ååå så mye fint du har laga [:D]

Pris på buksen da?? har en liten snuppe som kanskje kan få bruk for den... må bare høre om mamman er intr i sånn [8D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Ååå så mye fint du har laga [:D]

Pris på buksen da?? har en liten snuppe som kanskje kan få bruk for den... må bare høre om mamman er intr i sånn [8D]

Takk [:D]
Sender deg en PM om pris jeg. Dette er en veldig fin grønnfarge til både jenter og gutter [:)]

så flink du er!

Har du den norske oppskriften på calometrien? den bloggen som hadde den er nede :(

ORIGINAL: Fever

så flink du er!

Har du den norske oppskriften på calometrien? den bloggen som hadde den er nede :(

Sender deg den på PM [:)]

Råfine ting du har strikka[:)]

Flinkis! Jeg vil ha en slik monsterbukse, til meg selv asså!!!

ORIGINAL: *BekkUlf*

Flinkis! Jeg vil ha en slik monsterbukse, til meg selv asså!!!

Det var jo ei som strikket Onepiece til seg selv, så alt er mulig [:D]

Back
Topp