Nye stjernetegn i april/mai! :-)

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Ble litt opplyst på april forumet, om at det nå er nye stjernetegn!

For mine to barn, meg selv, og sambo, blir det ingen endring.
Men for oss som skal føde i april / mai er det nå nye skiller mellom tegnene, og det blir enten Væren (fram til 13. mai)
eller Tyren.

Jeg har trodd jeg skulle få en liten Tyr, men nå får jeg visst en liten Vær istedet. :-)

Nye stjernetegn?! Jøss...

jeg ble fisk.men er så vær som det går an:)

Ha, ha... her har vi fått nye stjernetegn hele hurven :dead:

Gubben har gått fra steinbukk til skytten, jeg har gått fra vekt til jomfru, og poden fra vær til fisk......
Føles faktisk litt merkelig for meg, for jeg har bestandig vært en typisk vekt :hungry:

Nye stjernetegn?! Jøss...
Vel, det er visst fra noen år tilbake. Men jeg visste ikke det før jeg ble opplyst på april. :-)
Fant en annen artikkel også da, hvor det står at astrologer og astronomer strides, og at det visstnok ikke passer for oss likevel.
Så jeg vet ikke.

Men lurer jo fælt på hvilket stjernetegn babyen da egentlig blir? Regner med at de fleste fortsatt bruker den opprinnelige inndelingen?

Vel, det er visst fra noen år tilbake. Men jeg visste ikke det før jeg ble opplyst på april. :-)
Fant en annen artikkel også da, hvor det står at astrologer og astronomer strides, og at det visstnok ikke passer for oss likevel.
Så jeg vet ikke.

Men lurer jo fælt på hvilket stjernetegn babyen da egentlig blir? Regner med at de fleste fortsatt bruker den opprinnelige inndelingen?
Tror det ja, jeg har ihvertfall ikke sett noe annet i hverken blader Eller aviser. Men jeg er ikke super-hekta heller, så kan jo ha oversett noe.
Om det forandres så får både jeg, mannen, dattera OG babyen et nytt stjernetegn! :p

Back
Topp