nye sms lyder iphone

Det lurer jeg også på!

dytter for dere e

[;)]

Aner ikke. Jeg har bare en av dem som er der, jeg. [8D]
Meeen, med mine nerdekunnskaper så hadde jeg sikkert fått til hva som helst til å bli meldingslyd. Er det ikke bare å lagre lydfilen i samme filtype som meldingslyder, og deretter synke?

det er en nettside man gå inn på, laste opp, har gjort det før. men klarer jaggu ikke huske det...har sååååååååååååååååååååååååååå lite peil på slike ting...

fant noe her http://www.itelefonen.no/04/11/anyring-genialt-enkelt-a-legge-til-smsringelyder/

Men ehhh, skjønte ikke helt, ser komplisert ut[:-]

Man må jailbreake telefonen for å ha andre sms toner enn de som er på telefonen når du kjøper den.

ORIGINAL: tuppamaara

Man må jailbreake telefonen for å ha andre sms toner enn de som er på telefonen når du kjøper den.

Hva er det??[8D][8|]

ORIGINAL: Jadasåneida

ORIGINAL: tuppamaara

Hva er det??[8D][8|]

Å "åpne" telefonen slik at men kan legge inn programmer som apple ikke godkjenner. Og da kan man f.eks skifte tema på telefonen (forandre farge på skrift, oppsett av ikoner endre bildet på ikonene) og forandre sms lyder.
Det er ekstremt mye man kan gjøre med en jaibreaket telefon. Du finner mye om dette på nettet, også gode beskrivelser på norsk.

Lagrer til jeg får min egen iphone!

ORIGINAL: snuppis!

Last ned programmet iringer.Da slipper du å jailbreake telefonen, som forøvrig fjerner garantien på produktet.
1. Start fila
2. Trykk på import og velg den sangen du vil bruke. Programmet lager en 30 sekunder lang ringetone ut av sangen.
3. Trykk på eksport og sangen legger seg som ringetone i itunes.
4. Koble til iphone med usb kabel og synkroniser.

Joda, men dette gir ny ringetone, ikke sms tone.
(og jailbreak fjerner garantien i teorien, men det er bare å gjenopprette telefonen i iTunes, så er det ingen som ser at telefonen har vært jailbreaket)

Back
Topp