Nye sko

Lisse86

Forelsket i forumet
Jeg er vel den eneste på dette forumet som skriver utenom de daglige trådene :D

Men... Etter en lang og våt vinter melder de nå 7-10 grader.
Hvilke sko skal dere kjøpe?
Tenker på de skal være greie til barnehagebruk og at de er gode på beina. De bør vel ha en god helkappe forsatt?

Syns det er vanskelig med sko og temperatur:eek: (enda jeg har en flokk med unger) :P men goretex skal jo være bra for denne overgangen fra vinter til vår, siden den er vanntett men puster bra.. ellers på sommeren bruker jeg bare joggesko eller sandaler..

Vi har hatt en tørr vinter uten snø og nedbør (inntil i dag), så jeg er nesten litt glad for at jeg ikke har kjøpt andre sko enda. Skal se etter goretex eller noe lignende nå da, men til nå har vi bare brukt disse:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1394230043841.jpg
    1394230043841.jpg
    39,1 KB · Visninger: 21
Akkurat nå har han bare Dock Boots da vinterskoene ble for små. De er varme og vanntette, lette å gå med. Og har ullsåler.
Det blir mer og mer våraktig her også nå, så da kjøper vi et par overgangssko med Gore tex til han. Har god erfaring med det til storebror. Gjerne noen litt høye.

Surfer mobilt!

Vi bruker ennå Kavat skoene, blir nok å bruke se så lenge som mulig for å få valuta for pengene. Nå når det er 0 har hun ullsokker og strikkalester inni, men når det blir mildere tar vi bare tynne ullsokker inni.
Vi har også Doc Boots til de våtere dagene, men jeg synes de er fryktelig tunge og klumpete for henne i forhold til vinterskoene eller de Reima Gore-Tex skoene vi har :P
De siste jeg nevnte, Reima Gore-Tex er kjempekjekke, går rett over ankelen, lette, ikke for varme og med gummiert hel og tå så de tåler endel vann. Har hittil bare brukt de som til og fra sko, siden det har vært for kaldt til å ha de ute, men når det blir mildere kan hun fint bruke de ute...med mindre de blir for små, for de er i str 21 ;) :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har brukt vintersko i hele vinter. De første ble for små, så hun fikk ett par til i januar som var litt høyere. Meeeen...har ikke hatt vinter ;-p skoene har fungert godt likevel og snuppa har trivdes i de :-) i går kjøpte vi joggesko til hun. Rett og slett fordi at hun trengte noe lettere på føttene mens hun bor på hotell og springer mye inne. Vi må mest sannsynlig kjøpe nye iløpet av joggeskosesongen, men de sitter fint en stund :-)

Kommer til å kjøpe overgangssko til vårbruk. Hun har også støvler og cherroxer. Det er sjelden veldig kaldt her og sjelden over lang tid, og ofte regn når det ikke er uvanlig tørre vintrer som det nå har vært, så støvlene blir nok flittig brukt tror jeg.

Vi har brukt vintersko i hele vinter. De første ble for små, så hun fikk ett par til i januar som var litt høyere. Meeeen...har ikke hatt vinter ;-p skoene har fungert godt likevel og snuppa har trivdes i de :-) i går kjøpte vi joggesko til hun. Rett og slett fordi at hun trengte noe lettere på føttene mens hun bor på hotell og springer mye inne. Vi må mest sannsynlig kjøpe nye iløpet av joggeskosesongen, men de sitter fint en stund :-)

Kommer til å kjøpe overgangssko til vårbruk. Hun har også støvler og cherroxer. Det er sjelden veldig kaldt her og sjelden over lang tid, og ofte regn når det ikke er uvanlig tørre vintrer som det nå har vært, så støvlene blir nok flittig brukt tror jeg.

Samme her. Når det er 8 g som igår,ble det Nike skoene. Har også kjøpt et par Vans sko :-) Hun har cherrox lignende sko også,og det er hellee ikke vært kaldt her :-) Har heller på et par ekstra ullsokker nedi:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Fie har et par som heita super fit :) kjæmpe goe sko, lætte å go på fotn :) Ho ha bruka de heile vintern, og det e gore tex sko, vanntett og pustende…

Har ikje kjøpt nån nye sko endå, de ho har funger godt endå :)

Back
Topp