Nye regler til skjult forum?

hvor langt medlemskap før tilgang på skjult forum?

• 2 uker men med alle andre kriterier

Votes: 7 50,0%
  • 4 uker med alle andre kriterier

Votes: 7 50,0%
  • annet (skriv innlegg)

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    14

ViVilla

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Syntes det er litt kjedelig å måtte vente en mnd for å få tilgang til skjult gruppe, da jeg nylig ble medlem av BV selv. Vil tro det er mange aktive brukere, gjerne som er foreldre for første gang, som er enig :angel8 Svar gjerne på spørreundersøkelsen om du er enig/uenig!

Jeg også syns det er litt kjedelig. Har ikke vært gravid før så har ikke hatt noen nytte av å være her inne før nå de 2 siste ukene :sorry::smiley-angelic002

Om dette endres må reglene for hvor mange innlegg man må skrive også endres i følge moderator:

Jeg vil bare få presisere at reglene som er satt for å få tilgang til skjult gruppe er satt av moderatorteamet med tanke på deres eget beste. ;)

Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene. Hvor lang tid man har vært medlem, og hvor mange innlegg man har skrevet, før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.
Og skal grensen for medlemstid senkes så antall innlegg økes.

Om dette endres må reglene for hvor mange innlegg man må skrive også endres i følge moderator:

Jeg vil bare få presisere at reglene som er satt for å få tilgang til skjult gruppe er satt av moderatorteamet med tanke på deres eget beste. ;)

Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene. Hvor lang tid man har vært medlem, og hvor mange innlegg man har skrevet, før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.
Og skal grensen for medlemstid senkes så antall innlegg økes.
er det ikke mulig å endre på bare en? hørtes merkelig ut :angelic:
______
OBS! Leste litt bedre igjennom nå, og så den siste setningen :hilarious:

Last edited:
Back
Topp