Nye pusekattbilder!

ORIGINAL: nancy drew

ville gjorne hatt en, men aner ikke hvor orre er... og da er det nok for langt vekke

Orre er på jæren...

Nydelige katter Grete [:D] Nesten så jeg vil avtale en date med deg når jeg skal hjem neste torsdag [8D]

ORIGINAL: Tamiria

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: SindreSinMamma

Kjempe søte puser.[:)] Kunne tenkt meg en jeg og, men bor i Haugesud og det blir litt langt borte når en ikke har bil.[&o]
Håper du får flotte hjem til alle pusene.[:)]

jeg er fra hgs og jeg skal hente den stripete når de er klare[:D]

Da kan du jo ta med en til Tamiria også, så slipper den stripete å reise alene????!!!! [;)][:D]

Ja, det hadde jo vært kjempe flott.[:D][;)]
Hvilke av pusekattene er det som ike er reservert? Ikke at det betyr så mye, for syns alle var like søte jeg. Vanskelig å velge.[;)]

Den spraglete og den helt sorte er reservert, og så klarer ikke Mammamilla å bestemme seg! [8D] Alle er skjønne! Den med mye hvitt på nesen virker ganske "vilter".

Ja hør med legen du! Tror ikke det gjør noe, altså!

ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: nancy drew

ville gjorne hatt en, men aner ikke hvor orre er... og da er det nok for langt vekke

Orre er på jæren...

Nydelige katter Grete [:D] Nesten så jeg vil avtale en date med deg når jeg skal hjem neste torsdag [8D]

Ja men det kan du jo gjøre, vet du!!!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Kjempe søte puser.[:)] Kunne tenkt meg en jeg og, men bor i Haugesud og det blir litt langt borte når en ikke har bil.[&o]
Håper du får flotte hjem til alle pusene.[:)]

jeg er fra hgs og jeg skal hente den stripete når de er klare[:D]

Da kan du jo ta med en til Tamiria også, så slipper den stripete å reise alene????!!!! [;)][:D]

Ja, det hadde jo vært kjempe flott.[:D][;)]
Hvilke av pusekattene er det som ike er reservert? Ikke at det betyr så mye, for syns alle var like søte jeg. Vanskelig å velge.[;)]

Den spraglete og den helt sorte er reservert, og så klarer ikke Mammamilla å bestemme seg! [8D] Alle er skjønne! Den med mye hvitt på nesen virker ganske "vilter".

Ja hør med legen du! Tror ikke det gjør noe, altså!

Tror heller ikke at det gjør noe.[:)] Er jo bare å være påpasselig med hygienen så går det nok bra.[:)]
Skal titte litt til på bildene jeg. Har i grunn falt helt pladask for de skjønne pusene.[:)]

[;)] så bra! [;)]

Tenk hvis alle sammen hadde havnet hos noen her på BV! Det hadde vært litt kult! [;)]

[;)] så bra! [;)]

Tenk hvis alle sammen hadde havnet hos noen her på BV! Det hadde vært litt kult! [;)]

Ja, det hadde jo vært litt kult ja.[:)]
På bilde nr 3, så er det bilde av en pus med en helt hvit fot. Er den "ledig" enda?

[;)] så bra! [;)]

Ja, det hadde jo vært litt kult ja.[:)]
På bilde nr 3, så er det bilde av en pus med en helt hvit fot. Er den "ledig" enda?

Den hvite foten tilhører den med mye hvitt på nesen (måtte studere bildet litt... [8D]). Og den er "ledig". Den er korthåra, og virker ganske kvikk og "vilter" liksom. [:D]

Back
Topp