Nye pusekattbilder!

Grete71

Forumet er livet
3 av dem er reserverte, men jeg har jo fortsatt 3 igjen, da... [;)][;)][;)][;)]

liker ikke katter engang eg, men de der var søte. men tror ikke du vil levere en katt her. har to fuglehunder som dreeeper hvis de får tak i..[&:]

Vil ha den stripete..... den var HEEEEEEEEEEERLIG!!!!!!

Den skal til Haugesund..... [:)]

ORIGINAL: Grete71

Den skal til Haugesund..... [:)]

Kunne ikke fått den uansett.... Samboeren sier vi ikke skal ha katt før vi flytter.
Hadde 2,og begge ble påkjørt.
Vi bor like ved hovedveien.

Heldige de i Haugesund....

Åhhh, så søte. Men jeg tror nok vi har mer enn nok med 3[:D] + en liten undulat[;)]

Kjempe søte puser.[:)] Kunne tenkt meg en jeg og, men bor i Haugesud og det blir litt langt borte når en ikke har bil.[&o]
Håper du får flotte hjem til alle pusene.[:)]

ORIGINAL: Tamiria

Kjempe søte puser.[:)] Kunne tenkt meg en jeg og, men bor i Haugesud og det blir litt langt borte når en ikke har bil.[&o]

Huff ja, det håper jeg også... [&o][:)]

Orre... Står på profilen min... [;)]

Så fine da! [:D]

Ser at dæm ligg i en eske der det står "minstepris" på [8D]

ORIGINAL: LisskaOgRampen

Så fine da! [:D]

Ser at dæm ligg i en eske der det står "minstepris" på [8D]

Jepp de hadde tilbud på netthandelen på katt, der du fikk 6 med på kjøpet! [8D][:D][:D]

Men nå ligger de ikke i eska lenger. Nå har jeg laget plass til dem "inngjerdet" i en gammel pult som ble laget til som ramme på gangen. jadda godt forklart. Så nå kan de spankulere litt rundt og snuse på maten til mora og stappe nesa nedi vann.... [8D] Ble noen "fnys" i nesene i går ja. [8D]

Ååh den lille stripete ligner på den jeg har :) Min er  5 mnd nå da så har blitt stor [:D]
Så søøøte altså [:D]

ORIGINAL: SindreSinMamma

jeg er fra hgs og jeg skal hente den stripete når de er klare[:D]

Da kan du jo ta med en til Tamiria også, så slipper den stripete å reise alene????!!!! [;)][:D]

Så hærlige kattepuser! Ligner de jeg hadde[:)]

Synd allergi og pus ikke helt passer sammen[&o]

En dytt til Mammamilla![:D]

De er såå herlige Grete [:D]
Klarer bare ikke bestemme meg helt [8D]

ville gjorne hatt en, men aner ikke hvor orre er... og da er det nok for langt vekke

Den er jo bare super skjønn da. Er blitt bestemt at vi skal få oss pus, men er litt usikker siden jeg går gravid. Men burde jo gå bra dersom jeg er påpasselig med håndhygiene?[8|]
Skal jo høre med legen for sikkerhets skyld.

ORIGINAL: Grete71

Da kan du jo ta med en til Tamiria også, så slipper den stripete å reise alene????!!!! [;)][:D]

Ja, det hadde jo vært kjempe flott.[:D][;)]
Hvilke av pusekattene er det som ike er reservert? Ikke at det betyr så mye, for syns alle var like søte jeg. Vanskelig å velge.[;)]

Back
Topp