Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tamiria
ORIGINAL: Grete71
ORIGINAL: SindreSinMamma
Kjempe søte puser.[:)] Kunne tenkt meg en jeg og, men bor i Haugesud og det blir litt langt borte når en ikke har bil.[&o]
Håper du får flotte hjem til alle pusene.[:)]
jeg er fra hgs og jeg skal hente den stripete når de er klare[:D]
Da kan du jo ta med en til Tamiria også, så slipper den stripete å reise alene????!!!! [;)][:D]
Ja, det hadde jo vært kjempe flott.[:D][;)]
Hvilke av pusekattene er det som ike er reservert? Ikke at det betyr så mye, for syns alle var like søte jeg. Vanskelig å velge.[;)]
ORIGINAL: Kaizer
ORIGINAL: nancy drew
ville gjorne hatt en, men aner ikke hvor orre er... og da er det nok for langt vekke
Orre er på jæren...
Nydelige katter Grete [:D] Nesten så jeg vil avtale en date med deg når jeg skal hjem neste torsdag [8D]
ORIGINAL: SindreSinMamma
Kjempe søte puser.[:)] Kunne tenkt meg en jeg og, men bor i Haugesud og det blir litt langt borte når en ikke har bil.[&o]
Håper du får flotte hjem til alle pusene.[:)]
jeg er fra hgs og jeg skal hente den stripete når de er klare[:D]
Da kan du jo ta med en til Tamiria også, så slipper den stripete å reise alene????!!!! [;)][:D]
Ja, det hadde jo vært kjempe flott.[:D][;)]
Hvilke av pusekattene er det som ike er reservert? Ikke at det betyr så mye, for syns alle var like søte jeg. Vanskelig å velge.[;)]
Den spraglete og den helt sorte er reservert, og så klarer ikke Mammamilla å bestemme seg! [8D] Alle er skjønne! Den med mye hvitt på nesen virker ganske "vilter".
Ja hør med legen du! Tror ikke det gjør noe, altså!
[;)] så bra! [;)]
Tenk hvis alle sammen hadde havnet hos noen her på BV! Det hadde vært litt kult! [;)]
Ja, det hadde jo vært litt kult ja.[:)]
På bilde nr 3, så er det bilde av en pus med en helt hvit fot. Er den "ledig" enda?