nye pupper

Rakel

Glad i forumet
Etter tre fødsler og amming i X antall år, vurderer jeg å få "ny" pupper[:)]

Noen her som har fikset på sine pupper?
Evt. hvor og hvor mye kostet det?

Noen som kan anbefale en klinikk??

Christiania park klinikk er en kjempe bra klinikk! Der var jeg, å kirurgen var kjempe grei. Det koster 28000,- for en operasjon med proteser. Visst du skal ha løft så må du nok plusse på litt.

ORIGINAL: Cathee

Christiania park klinikk er en kjempe bra klinikk! Der var jeg, å kirurgen var kjempe grei. Det koster 28000,- for en operasjon med proteser. Visst du skal ha løft så må du nok plusse på litt.

Vet ikke om jeg vil si det samme...Jeg tok det der fordi det var billigst der(23. 000, koster 24.000 nå).
Etter de var ferdig med å operere, heiv de meg ut omtrent![&:] Narkosen satt fortsatt godt i kroppen, så de jeg hadde med meg måtte støtte meg ut i bilen, og jeg husker omtrent ingenting fra turen hjem. Bare at jeg måtte spy flere ganger...[:-]

ORIGINAL: MammanTilPeder

ORIGINAL: Cathee

Vet ikke om jeg vil si det samme...Jeg tok det der fordi det var billigst der(23. 000, koster 24.000 nå).
Etter de var ferdig med å operere, heiv de meg ut omtrent![&:] Narkosen satt fortsatt godt i kroppen, så de jeg hadde med meg måtte støtte meg ut i bilen, og jeg husker omtrent ingenting fra turen hjem. Bare at jeg måtte spy flere ganger...[:-]

Det er vel litt forskjell på prisene alt etter hva du skal ha osv. Men, jeg var veldig fornøyd jeg [:)] Jeg fikk være så lenge jeg ville, å snakka med kirurgen etterpå. Jeg ville hjem fort jeg da, for jeg ville ligge i senga mi. Så den var jo grei. Jeg fikk ikke narkose, kun lokalbedøvelse å smertestillende osv. Så jeg var litt sjanglende når jeg dro, men sovna godt når jeg kom hjem.

Så på unge mødre i går var hun ene på en klinikk som het Coloseum et eller annet.

Back
Topp