Nye prøvere

mental_babe

Andre møte med forumet
Hei.
Dette er 3 ganger vi prøver etter jeg sluttet med piller. Vi har gjort det annen hver dag i ca 1 uke. Kjente de første tegnene på EL sist lørdag. Idag hadde jeg litt blod i utfloden eller hvordan jeg skal si det + mere utflod en vanlig (melke aktig farge).
Vi ser virkelig fram til å bli gravide til kjærlighetsbarnet! [:D]
Kjenner jeg har grusomme EL smerter denne gangen, eller er det bare jeg som ikke kan sammenligne de med sist?! [8D][8D]

Hei og velkommen inn hit [:)]

vi er også nye prøvere..skal begynne  prøvingen i slutten av november!

Ønsker dere lykke til, og håper spiren sitter hos oss begge snart [:)]

Gratulerer med dagbok[:)]

Hvis det er ca en ukes tid siden el, så kanskje du har en liten festeblødning? [:D] Er lov til å håpe i alle fall!

Krysser fingrene for deg, jeg 

ORIGINAL: 4wannab5

Hei og velkommen inn hit [:)]

vi er også nye prøvere..skal begynne  prøvingen i slutten av november!

Ønsker dere lykke til, og håper spiren sitter hos oss begge snart [:)]

Takktakk. Håper spiren sitter hos dere også på neste prøving! [;)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Gratulerer med dagbok[:)]

Hvis det er ca en ukes tid siden el, så kanskje du har en liten festeblødning? [:D] Er lov til å håpe i alle fall!

Krysser fingrene for deg, jeg 

tusen takk[:D]
nja... her inne på babyverden regnet de ut at jeg hadde eggløsning ca 3.nov og mest fruktbar ca 5. men har mellom 28 og 33 dager syklus.. så litt vanskelig å beregne eksakt. Hadde ikke flere eggløsningstester igjen heller.. Vi får håpe at det er festerblødningen da [:D] hadde skikkelige vondt helt nederst på høyre siden igårkveld.. vet ikke om det har noe å si?

Det er alltid like spennende hver gang man prøver på nytt.. Nå er det ca 7 dager til jeg kan teste å kjenner det klør i fingrene!! [8D][8D]
Vondt nederst i magen/lysken og litt ryggsmerter igår. Kan være tegn på TR. Jeg får håpe det er en spire som klamrer seg fast!!

Idag har kjæresten bestemt seg for å slutte å røyke men bare snuse.. Har lekt veldig med tanken jeg også, men greier bare ikke legge ifra meg røyken...[:'(][:'(][:'(] Slutter vell den dagen jeg får positiv g-test!!! [:D][:D] Det er så dyrt å røyke.. Tenk alt det fine jeg kunne ha kjøpt istedenfor den JÆ..... røyken??!!!

Jeg har ikke presentert meg så mye..men det kommer den dagen jeg ikke lengre blir annonym! [:)]

idag har jeg hatt en utruli rar dag. Våknet kl. 07 med vondt i nederst i magen. Tenkte ikke noe særlig over det.. Etter det fikk jeg stikkinger/vondt på venstre side..
etter ca 5 timer etter ga de seg..
Kan dette være festesmerter?

Jeg la meg en kveldshvil ikveld.. Våknet av en drøm og begynte å skrike til min samboer noe som ALDRI har skjedd før uansett hvor J.... drømmen har vært..
Kan dette kanskje være humørsvigninger?

Kan teste tidligest på fredag (da er det 4 dager før IKM). blir den da negativ prøver jeg etter forventet mens (hvis den ikke kommer til da).

Oioi, spennende dette her altså[:)]

Håper det er en liten spire som gjør at det er annerledes enn det pleier[:D]

Back
Topp