Nye pm. og varslinger

Jupp. Akkurat samme :(
Kjedelig.
Her klarte jeg minske skjermbilde litt og får det inn av og til nå. Men skjermbilde er jo langt fra perfekt...også kommer det unsett tidvis reklame over fra blenda og natusan...
 
Det har skjedd hos meg og! Trodde det var jeg som hadde kommet borti noen innstillinger :p
 
Jeg dytter denne opp!
 
Altså jeg skjønner ikke???

Men så sitter jeg bare på appen da, og der tikker varslingene inn som bare det :p
De som har problemet er de med nettleser da.
Nå ser jeg varslinger, men skjermen ser jo helt dratt og fjern ut...
Så titter det alt for mye reklame over til tider...
 
Altså jeg skjønner ikke???

Men så sitter jeg bare på appen da, og der tikker varslingene inn som bare det :p
Jeg bruker nettleser på mobilen, fordi appen ble så rar hos meg (evt at "gammel dame er vond å vende", som min svigerfar sier:p), og der får jeg ikke opp varsler slik det pleier å komme opp.. Veldig irriterende i grunn, men får heller bare saumfare alle tråder da:p
 
Jeg mangler varslingen. Og forstørrelsesglasset ligger over fulgte tråder:p
 
Jeg bruker nettleser på mobilen, fordi appen ble så rar hos meg (evt at "gammel dame er vond å vende", som min svigerfar sier:p), og der får jeg ikke opp varsler slik det pleier å komme opp.. Veldig irriterende i grunn, men får heller bare saumfare alle tråder da:p
Jeg bruker også nettleser på mobil:)
 
Screenshot_2015-10-01-15-35-09.png

Slik ser det ut nå:p
 
Ingen som kan sjekke dette? Så kjedelig å ikke få varsler når noen har svart deg...
 
Back
Topp