Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene
ORIGINAL: nurkis og Sander
Det er ingen forskjell, men du er sikker på at du ikke tok hipp 2?? I begynnelsen med hipp2 gulpa sander litt mer også..
Har det gått seg til? Her starter vi med Hipp 2 så fort vi har brukt opp den vi har nå av nr. 1...
ORIGINAL: Charlis
Det står øverst til venstre på de nye Hipp'ene at det er ny oppskrift.. Kanskje det er der det ligger? Bruker Hipp selv og merker at de nye pakkene skummer mye mer enn de gamle når jeg rister ut blandingen. Men har ikke merket noe forskjell i gulping her.
ORIGINAL: funnybunny85
Det står øverst til venstre på de nye Hipp'ene at det er ny oppskrift.. Kanskje det er der det ligger? Bruker Hipp selv og merker at de nye pakkene skummer mye mer enn de gamle når jeg rister ut blandingen. Men har ikke merket noe forskjell i gulping her.
har du sjekket antall skjeer som skal oppi vannet?
den har fler skjeer på samme mengde vann - i forhold til den "gamle" pakka....
ORIGINAL: funnybunny85
har du sjekket antall skjeer som skal oppi vannet?
den har fler skjeer på samme mengde vann - i forhold til den "gamle" pakka....
Åj, helvette... DEEET har jeg ikke sjekket, men skal gjøre det med en gang! Her er jeg så inn i målingen at det har jeg rett og slett ikke tenkt på! Takk for tipset[:)]