nye pakken til Hipp

Lava86

Forelsket i forumet
Det må jo være forskjell på den og den gamle..nå har jeg prøvd 2 ganger og han gulper MYE av den nye pakken..spurte på rema i går men ho dama sa det var samme, bare ny pakning. det går ikke ann!!

Noen som vet hjemmesideadressen til hipp?

Det er ingen forskjell, men du er sikker på at du ikke tok hipp 2?? I begynnelsen med hipp2 gulpa sander litt mer også..

nei har ikke tatt hipp 2..muli d bare er jeg som tror han gulper mer av den, men kan jo være noe annet..får se det ann:)

jeg har 1,5 pakke igjen med hipp 1! Så har jeg handlet inn 2 pakker av hipp 2 :) Hun er jo 4 mnd i morgen! Spent på hvordan det går!! Håper ikke hun begynner å gulpe av den siden hun aldri gulper nå!

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

ORIGINAL: nurkis og Sander

Det er ingen forskjell, men du er sikker på at du ikke tok hipp 2?? I begynnelsen med hipp2 gulpa sander litt mer også..

Har det gått seg til? Her starter vi med Hipp 2 så fort vi har brukt opp den vi har nå av nr. 1...

Ja, det har det. Var sånn noen få dager bare..[:)] 

Tror det er det samme i boksene men målene og sjéen er jo forandret!!! [&:]
Må man gå over til hipp 2 etter 4 mnd?! [&:] *BLOND* nettop bytta til hipp pga gulping med NAN!!

du har ikke den d står "ny oppskrift" på da?

kjøpte ny idag, og der er måle-greiene helt annerledes enn på den forrige pakka,
her er d flere skjeer på ml`erene..

Det står øverst til venstre på de nye Hipp'ene at det er ny oppskrift.. Kanskje det er der det ligger? Bruker Hipp selv og merker at de nye pakkene skummer mye mer enn de gamle når jeg rister ut blandingen. Men har ikke merket noe forskjell i gulping her.

ORIGINAL: Charlis

Det står øverst til venstre på de nye Hipp'ene at det er ny oppskrift.. Kanskje det er der det ligger? Bruker Hipp selv og merker at de nye pakkene skummer mye mer enn de gamle når jeg rister ut blandingen. Men har ikke merket noe forskjell i gulping her.

har du sjekket antall skjeer som skal oppi vannet?
den har fler skjeer på samme mengde vann - i forhold til den "gamle" pakka....

ORIGINAL: funnybunny85

Åj, helvette... DEEET har jeg ikke sjekket, men skal gjøre det med en gang! Her er jeg så inn i målingen at det har jeg rett og slett ikke tenkt på! Takk for tipset[:)]

ORIGINAL: funnybunny85

Åj, helvette... DEEET har jeg ikke sjekket, men skal gjøre det med en gang! Her er jeg så inn i målingen at det har jeg rett og slett ikke tenkt på! Takk for tipset[:)]

tenkte heller ikke over d...før jeg så at d var to pakker oppi istedenfor en, slik d pleier å være!
så da måtte jeg kikke for å se om d var samme pakka liksom....
skjønner ikke HETL vitsen,men forskjell var d vaffal ...

hipp 1 eller 2 dere snakker om???

Her er det bare 1 pose i pakken..og pakken er grønn

Back
Topp