Nye naboer

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Hvordan tar dere imot nye naboer?

Baker naturligvis en flott kake, ringer på og ønsker dem velkommen til nabolaget!!

Eller venter til vi treffes ute i gata... [8D]

ORIGINAL: NogM

ORIGINAL: Sjakkruta

Venter til vi treffest på gata [8D]

Jeg venter til vi treffes, men ene naboen vår her kom med krumkaker og is til oss i begynnelsen av desember, som velkomstgave[:D] Vi flyttet inn i september.

Da vi flyttet inn her og holdt på å pusse opp på kvelden kom den ene naboen bort med hjemmelaget pizza. Kjempekoselig synes jeg, og har tenkt at når det flytter noen inn i nabolaget neste gang, skal jeg gå bort med en liten velkomstgave :)

Her aner vi ikke hvem naboene er... Men vi sier he hvis vi treffes på gata. Kommer det nye naboer ville jeg knapt merket det, så du kan si jeg driter i hele naboen [8D]

Hadde naturligvis bakt rundstykker og lagt dem i en piknik kurv sammen med et stort utvalg av oster!
Sånn jeg alltid gjør!
Gjerne med en flaske hjemmelaget blåbærsaft i tillegg hvis det er høst.

[8D]

............Hadde sikkert ikke merket det engang[:D]

Ringer på for å hilse så klart. Lettest for meg, for dem så blir det jo så mye nytt på en gang. Og det er hyggelig å ønske noen velkommen syns nå jeg. Så blir det lettere å slarve over gjerdet senere også [8D]

Jeg legger seriøst aldri merke til når vi får nye naboer i oppgangen. De bare plutselig er der! Så da tør jeg ikke gjøre noe spesielt for å ønske dem velkommen, sånn i tilfelle de har bodd der i noen par måneder allerede[:-]

Jeg sier så klart hei til både gamle og nye naboer når jeg ser dem.

ikke noe.. hehe.. bor på gård og har lite nye naboer for og si det sånn hehe

ORIGINAL: GledeSprederen

ikke noe.. hehe.. bor på gård og har lite nye naboer for og si det sånn hehe

Aldri fått nye naboer vi. Stabilt nabolag [:D]

jeg snakker ikke med naboene her[:-] sier hei hvis vi møtes i gangen!

men de som bodde over oss før, ba oss opp på middag mens vi pussa opp her[:)] det var koselig!! synd de flytta

Nå bryr ikke jeg meg noe særlig om naboene i grunn..
Gæmlisnabolag..

Har aldri snakket med naboene våre. Unntatt hun vi leier hos. Tror ikke jeg ville lagt så veldig godt merke til om vi fikk nye naboer heller. Vi bor liksom ikke i noe ordentlig "nabolag" føler jeg, selv om vi bor i en gate.

Venter til man treffes.
Hadde fått fnatt jeg når vi nå skal flytte om de nye naboene mine kom å ringte på for å hilse på meg[X(]

da jeg flyttet fikk jeg velkomstgave, blomster av naboene! synes det er så søtt! Gjør nok det samme selv om det kommer nye!

Back
Topp