nye marsboere

Morro å se at det har "flyttet" inn folk på marsforum 2017 :eek: husker det var som i går man "flyttet" inn selv i 2016 :D Sykt hvor fort tiden går, allerede 1 år siden

Er ny på mars 2016, men gammel bruker av forumet. Det var ikke så mye liv fra forumet jeg kom i fra..:eek:
Men dæven så fort dette året har gått er knappe 1 år og 3 døgn side snuppa ble laget:happy:
 
Hehe.. Jeg er en av de heldige som har fått flytte inn på mars 2016! :) Jeg lurte litt på hvordan det er å få barn i mars måned? :) Noen som vil dele noe? Håper dere koser dere med de små skattene deres!! :)
 
Hehe.. Jeg er en av de heldige som har fått flytte inn på mars 2016! :) Jeg lurte litt på hvordan det er å få barn i mars måned? :) Noen som vil dele noe? Håper dere koser dere med de små skattene deres!! :)
Herlig tid å få på syns jeg, går våren/sommeren i møte å man slipper å gå høygravid på hete sommerdager :) Skal prøve å få til mars/april neste gang også :D
 
Hehe.. Jeg er en av de heldige som har fått flytte inn på mars 2016! :) Jeg lurte litt på hvordan det er å få barn i mars måned? :) Noen som vil dele noe? Håper dere koser dere med de små skattene deres!! :)
Jeg hadde termin 12.mars, de kom 26 februar... Men jeg synes det var perfekt på denne tiden. ❤️ Ikke på det kaldeste og glad jeg slipper nyfødt baby på sommeren. Varmt nok for de som er 3-4 mnd også..
 
Hehe.. Jeg er en av de heldige som har fått flytte inn på mars 2016! :) Jeg lurte litt på hvordan det er å få barn i mars måned? :) Noen som vil dele noe? Håper dere koser dere med de små skattene deres!! :)
Nå fikk vi 16. februar (termin 27. mars), men vi dro jo hjem 13. mars i sol og fint vær :-D Det var fantastisk! Ikke trengte vi å pakke ho alt for godt inn heller, men vi varmet opp bilen på forhånd :) Og en super tid å gå i permisjon da, det må jeg jo si :)
 
Hehe.. Jeg er en av de heldige som har fått flytte inn på mars 2016! :) Jeg lurte litt på hvordan det er å få barn i mars måned? :) Noen som vil dele noe? Håper dere koser dere med de små skattene deres!! :)
Enig med dei over, mars er ein toppers måned å få baby!
Og gratulerer så masse med baby i magen! :)
 
Hehe.. Jeg er en av de heldige som har fått flytte inn på mars 2016! :) Jeg lurte litt på hvordan det er å få barn i mars måned? :) Noen som vil dele noe? Håper dere koser dere med de små skattene deres!! :)
Gratulerer! Syns det var helt perfekt:) Fødte 20 mars og tror vi kommer til å forsøke å få nestemann rundt samme tid på året(feb -apr). Masse lykke til;)
 
Back
Topp