marsdrøm <3
Forelsket i forumet
Morro å se at det har "flyttet" inn folk på marsforum 2017 husker det var som i går man "flyttet" inn selv i 2016 Sykt hvor fort tiden går, allerede 1 år siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morro å se at det har "flyttet" inn folk på marsforum 2017 husker det var som i går man "flyttet" inn selv i 2016 Sykt hvor fort tiden går, allerede 1 år siden
Herlig tid å få på syns jeg, går våren/sommeren i møte å man slipper å gå høygravid på hete sommerdager Skal prøve å få til mars/april neste gang ogsåHehe.. Jeg er en av de heldige som har fått flytte inn på mars 2016! Jeg lurte litt på hvordan det er å få barn i mars måned? Noen som vil dele noe? Håper dere koser dere med de små skattene deres!!
Jeg hadde termin 12.mars, de kom 26 februar... Men jeg synes det var perfekt på denne tiden. Ikke på det kaldeste og glad jeg slipper nyfødt baby på sommeren. Varmt nok for de som er 3-4 mnd også..Hehe.. Jeg er en av de heldige som har fått flytte inn på mars 2016! Jeg lurte litt på hvordan det er å få barn i mars måned? Noen som vil dele noe? Håper dere koser dere med de små skattene deres!!
Nå fikk vi 16. februar (termin 27. mars), men vi dro jo hjem 13. mars i sol og fint vær :-D Det var fantastisk! Ikke trengte vi å pakke ho alt for godt inn heller, men vi varmet opp bilen på forhånd Og en super tid å gå i permisjon da, det må jeg jo siHehe.. Jeg er en av de heldige som har fått flytte inn på mars 2016! Jeg lurte litt på hvordan det er å få barn i mars måned? Noen som vil dele noe? Håper dere koser dere med de små skattene deres!!
Enig med dei over, mars er ein toppers måned å få baby!Hehe.. Jeg er en av de heldige som har fått flytte inn på mars 2016! Jeg lurte litt på hvordan det er å få barn i mars måned? Noen som vil dele noe? Håper dere koser dere med de små skattene deres!!
Gratulerer! Syns det var helt perfekt Fødte 20 mars og tror vi kommer til å forsøke å få nestemann rundt samme tid på året(feb -apr). Masse lykke tilHehe.. Jeg er en av de heldige som har fått flytte inn på mars 2016! Jeg lurte litt på hvordan det er å få barn i mars måned? Noen som vil dele noe? Håper dere koser dere med de små skattene deres!!