Nye LO'er

Pira

Glad i forumet
Ris og ros vær så snill.... Lagde disse i går [:D]

Oj de kom visst feil vei, vet ikke hvordan jeg skal fikse på det, har nettopp lært meg og legge inn bilder [8D]

Finger merker og blitz ja ja...

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

syns de var nydelige jeg! likte spesielt den øverste veldig godt, lekre farger[:)]

Det er også min favoritt [:)] Fikk arkene i begynner pakken av Katriisa (er det sånn det skrives??[8D])

Kjempe fine[:D]Du er flink!!!

ORIGINAL: hsm

Disse var veldig flotte. De var ryddige og enkle.
veldig bra[:)]

Takk for det. Er ny på dette og føler at jeg har for lite pynt på, veldig ok og få tilbake melding, så takk igjen. [:D]

ORIGINAL: **chello**

sååå fine de er!!!!!!

Tøft med de bokstavene i den første lo`en! Og digg med det målebåndet i den siste lo`en der[:D]

Du er jammen flink!!!!!!!

Tusen takk!! [:)]

ORIGINAL: **chello**

sååå fine de er!!!!!!

Tøft med de bokstavene i den første lo`en! Og digg med det målebåndet i den siste lo`en der[:D]

Du er jammen flink!!!!!!!

Jeg signerer denne jeg![:D]

Nydelige LOer. Den øverste likte jeg best! Men alle tre var kjempeflotte!
Veldig flink har du vært![:D]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

så flink du er!!!! har du skrevet for hånd på dem, eller er det stempel alfabet, eller er det rub ons du har brukt??

Takk [:D]
Den første har jeg brukt stempel bokstaver og rub ons. Den andre er klister og den tredje rub ons. JEg synes det å scrappe er kjempegøy!!

Kjempe fine Lo'er alle tre:) Alle sider hvor fine de er og det er de absolutt, men skulle jeg laget de ville jeg hatt litt mer pynt på de to siste LO'ene. Spesielt på den siste. Den virker litt uferdig.

Huff.. hater å gi ris, men så du ikke hadde fått noe enda og jeg har lært at man lærer av å få litt ris av og til. Ikke bare ros hjelper. Selv en ekspert trenger litt ris iblandt:)

Lykke til videre med scrappingen:) Jeg fikk selv noen ideer av disse sidene:)

ORIGINAL: Oliver`s mamma

Nydelige LOer. Den øverste likte jeg best! Men alle tre var kjempeflotte!
Veldig flink har du vært![:D]

ORIGINAL: EC

Kjempe fine Lo'er alle tre:) Alle sider hvor fine de er og det er de absolutt, men skulle jeg laget de ville jeg hatt litt mer pynt på de to siste LO'ene. Spesielt på den siste. Den virker litt uferdig.

Huff.. hater å gi ris, men så du ikke hadde fått noe enda og jeg har lært at man lærer av å få litt ris av og til. Ikke bare ros hjelper. Selv en ekspert trenger litt ris iblandt:)

Lykke til videre med scrappingen:) Jeg fikk selv noen ideer av disse sidene:)

Takk! Det er det med pynten jeg sliter med, får prøve meg frem etterhvert ja :) Er alltid redd for at det skal se så rotete ut :)

ORIGINAL: MorgansMamma

Fine og ryddigerer LO'er[:)][:)][:)]

Lek deg med mer pynt etter hvert, det kommer naturlig det vet du[;)]

Takk takk [:D]

ORIGINAL: sakri

Kjempe flotte![:)]
Artig med det målbåndet.

Takk takk, det ble liksom pynten på lo'en det [;)] (vanskelig å pynte).

Back
Topp