Nye helsekortet for gravide

Jeg fikk det grønne :)

Fikk først det gamle av legen, men jm førte ut et nytt lilla til meg heller så nå har jeg ett av hver☺

Jeg fikk det grønne på kontroll hos lege i dag :)

Nytt, lilla og fint :D

Jeg fikk det nye :) legen min syntes det var så fint for der sto det far/medmor på område man skal fylle ut partner. Mer fokus og akespt til lesbiske/homofile par som får barn :)

Jeg fikk det grønne hos legen. Uken etterpå fikk jeg det nye lilla, hos jordmor. Dette fordi legen min hadde skrevet feil ett par steder på den første jeg fikk. Fikk da forklart st det er ikke alle leger som har fått det nye. Noen av di som HAR fått det velger å bruke opp di grønne først xD

Jeg fikk det nye :) legen min syntes det var så fint for der sto det far/medmor på område man skal fylle ut partner. Mer fokus og akespt til lesbiske/homofile par som får barn :)

Høres ut som legen min å, var veldig opptatt av at det sto medmor :)

Jeg har vært hos legen på 12 ukers kontroll nå og jeg har fått det nye helsekortet og bare lurte på hvordan deres var? Mitt er bare et enkelt ark, uten farge. Mener at på de gamle lå det sånn kopieringsark under slik at det var tre ark, hvis dere skjønner o_O

Legen skrev alt inne på dataen også printet det ut.
Eg hadde den med 3 ark når eg gikk med mine første i 07 og 08. Når eg gikk med 3 mann hva det enkelt og grønt ark. Denne gangen er det enkelt og lilla. Åså er noen av informasjonen endret. Samme med disse blod prøvene så man ikke kan ta nå før etter uke 12. :0 tidene forandrer seg fort ;)

Jeg fikk det nye lilla da jeg var hos jordmor. Og da jeg kom til legekontoret synes både legesekretæren og legen min at det var så stas at jeg hadde det, da de hadde bestilt de nye, men ikke fått de enda ;)

Jeg fikk først det grønne av legen, men jordmor mente det så lenge det var så lite informasjon på det grønne kunne vi like gjerne skrive over all informasjon til det nye lilla. (Var da16 uker)
Har nå begge liggende ipermen min. (Bare litt lat)

Back
Topp