Nye eller brukte klær til baby?

Her har vi arvet en del da min søster fikk baby i feb, vi venter også nå feb så da passer str årstiden Har kjøpt noe ulldresser ol merkeklær på kjøp og salg-sider! Sparer over 50% og de er jo fint brukt☺️ Tommel opp fo for gjenbruk, også kjøper vi nytt det vi ikke får/har

Begge deler :)

Kjøper gjerne brukt om det er helt og pent :)

Vi arvet mye til eldstemann er en gutt og forsatt gjør vi det. Han fikk mye nytt når han var mindre men får litt nytt og ne. Minstejenta arver litt men kjøper noe nytt mer enn rosa enn blått som vi har mye av.

Her blir det begge deler :)

Har kjøpt nytt enn så lenge, for vi har arva så mye at det er kun noen få ullplagg vi har trengt å kjøpe sjøl - og da har jeg ikke funnet noe jeg har likt brukt. Ikke uten at det har vært i klespakker hvor det har vært massevis av vanlige klær sammen med dem. Det har vi ikke behov for pga antall plagg vi har arva/fått.

Har ikke kjøpt klespakker, men har arvet og fått mye. I tillegg kjøper bestemødrene mye klær. Har solgt litt selv, men bare det som er så pent brukt at jeg ville brukt det selv på mitt barn :)

Kjøper litt av begge deler. Mest brukt. Hva er vel vitsen med å kjøpe alt nytt når det så vidt brukes når de er små... :p

Denne gangen er Mye arvet og en del kjøpt brukt venter jente.
Kjøper også nytt om jeg kommer over ting som jeg liker .
Har en gutt fra før og etterhvert som ting blir for smått eller ikke lengre i bruk så selger jeg unna.

Vi gjør begge deler. Kjøper godt basic klær brukt som vi bruker hjemme, og finere klær nytt som vi bruker til besøk, byturer osv.

Litt begge deler her. Arver mye av søster, og litt av andre. Ellers nytt [emoji4]

Ja takk begge deler

Har kjøpt både nytt og brukt :) har vært uheldig en gang og fått mye slitt og flekkete, ellers har det aller meste vært som nytt :)

Har kjøpt et par klesplakker med mye basistøy som bodyer,nattiser og bukser samt et par drakter. Har også arvet noe. Det vi har kjøpt nytt er i hovedsak fintøy og klær vi virkelig liker. Har også fått en del nytt i gave! Synes det er flott å kjøpe brukt for miljøet og lommeboken, så kan vi bruke pengene på plagg vi virkelig ønsker oss. Babyklær brukes så kort tid st det ikke rekker å bli virkelig slitt. Har kjøpt en del ullklær av god kvalitet blant annet og kvalitetsmerker vi sannsynligvis ikke brukt penger på i butikk.

Har kjøpt masse brukt, både på Facebook og på bruktsalg av barneutstyr arrangert i nærheten :) Nå når jeg får nummer to av samme kjønn kjøper jeg inn litt nytt rett og slett fordi jeg vil kjøpe noe eget til henne også, og da har det blitt noen plagg helt nytt.

Back
Topp