Solvit Forelsket i forumet 10 Nov 2012 #1 Fy fader, er det noen som har sett det? Blei nesten litt provosert av den jeg. Snakk om dårlig moral a....
Fy fader, er det noen som har sett det? Blei nesten litt provosert av den jeg. Snakk om dårlig moral a....
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 10 Nov 2012 #5 Denne? http://www.youtube.com/watch?v=KYwXn4A0itk Hva var det som var umoralsk? Kjøringen? o.O
Håperpåentil Forumet er livet VIP 11 Nov 2012 #6 Blir ikke provosert, men gud for en teit reklame. Reagerte litt når han faktisk årsaker en ulykke, men bare fortsetter å smile som et fjols.
Blir ikke provosert, men gud for en teit reklame. Reagerte litt når han faktisk årsaker en ulykke, men bare fortsetter å smile som et fjols.
LillianneLie Forumet er livet VIP 11 Nov 2012 #7 Teit reklame, ja. Ble ikke akkurat provosert, men synes de kunne gjort bedre, ja!
GledeSprederen Gift med forumet Septembermødre <3 11 Nov 2012 #8 kansje jeg er veldig rar men flira av den jeg fordi den blei så dum att det blei bare tragi komisk