Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har vaska dyna, men det er mest fordi lillebror skal arve den fra storebror!
Hadde den vært ny, så hadde jeg nok bare lufta den (om der ikke var noe ekkel lukt i).
Dunposen blir bare lufta (voksi urban), siden den bare kan renses.
Jeg spurte på butikken da jeg kjøpte ny dundyne til lillebror. Fikk beskjed om at den var vasket og renset, og det eneste jeg måtte gjøre var å lufte den slik at den fikk blåse seg opp
Vi også har bare luftet dem. Er litt redd for å putte dundyner osv i vaskemaskin, etter at jeg allerede har klart å ødelegge opptil flere på den måten (selv om jeg alltid har fulgt instruksjonene på vaskeseddelen). Gjør det kun om det er lukt/flekker som gjør at det er helt nødvendig å vaske.
Dun vasker jeg ikke. Har heller ingen god erfaring med å vaske dun (selv om jeg har fulgt anvisning). Det blir liksom aldri det samme. Så jeg lufter og rister
Vasket de ikke da de var nye! Denne gangen har eg vasket de, siden de har vert brukt til storebror! Vasket overdelen av voksien, og frøs og luftet underdelen!