Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Uff jeg ventet i 1 t og 40 min på blodprøven men det var i lunchtiden så tror det bare er travelt da.Måtte vente 20 minutter for å komme inn til TOUL-timen min. Litt irriterende.
Måtte vente 1 time på å ta en 2 min blodprøve for NIPT - det var veldig irriterende![]()
En kanskje: "Nedre Strandgate 64. Alle dager, 00-24. Kr. 64,- pr. påbegynte 12 timer". Var en artikkel i dt for litt over en mnd siden og at det var fullt og kaos. Men kan kanskje fungere hvis man er "heldig" med tidspunktet?Vet dere hvor man kan langtidsparkere der uten å bli flådd? Tenker for når fødselen starter
Å tusen takk du har full kontroll på parkeringen joEn kanskje: "Nedre Strandgate 64. Alle dager, 00-24. Kr. 64,- pr. påbegynte 12 timer". Var en artikkel i dt for litt over en mnd siden og at det var fullt og kaos. Men kan kanskje fungere hvis man er "heldig" med tidspunktet?
Parkering Nedre Strandgate 64, Drammen - Aimo Park NO
Uteparkeringen Nedre Strandgate 64 ligger sentralt plassert på Brakerøya i Drammen. Anlegget har en praktisk beliggenhet rett ved det nye sykehuset og Drammen Helsepark, noe som gjør det til et ideelt valg for ansatte som jobber i området, besøkende til sykehuset og andre som har ærend i området.www.aimopark.no
CC kan du stå 2 timer gratis hvis medlem, men blir jo et stykke å gå for sjåføren. "Fra 24:00-06:00 er området mot avgift fra første stund."
Brakerøya stasjon: "Reisende med enkeltbillett kan benytte dagparkering (10 stk.). Dagparkeringen er skiltet "mot avgift". Betaling på p-automat eller via appen EasyPark. Kr. 40,- per døgn, maks 10 døgn. Merk at det er alltid skiltingen på p-plassen som gjelder."
![]()
Brakerøya stasjon | Bane NOR
Brakerøya stasjon i Drammen ligger på Drammenbanen. Herfra kan du ta toget i retning Oslo S, Drammen og Dal.www.banenor.no
---
Drammen Helsepark
Alle dager, 00-24
Kr. 30,- første påbegynte 30 minutter.
Deretter Kr. 26,- pr. påbegynte 30 minutter
Kr. 504,- første 24 timer (sammenhengende parkering)
Deretter Kr. 500,- pr. 24 timer (sammenhengende parkering)