Nye Drammen Sykehus

Ikke født, kun vært på to ultralyder og det har vært gode opplevelser. Ikke noe problem med parkering og har hatt time tidlig på morgenen og midt på dagen.

Måtte vente 20 minutter for å komme inn til TOUL-timen min. Litt irriterende.
Måtte vente 1 time på å ta en 2 min blodprøve for NIPT - det var veldig irriterende :laughing002

Måtte vente 20 minutter for å komme inn til TOUL-timen min. Litt irriterende.
Måtte vente 1 time på å ta en 2 min blodprøve for NIPT - det var veldig irriterende :laughing002
Uff jeg ventet i 1 t og 40 min på blodprøven men det var i lunchtiden så tror det bare er travelt da.

Vet dere hvor man kan langtidsparkere der uten å bli flådd? Tenker for når fødselen starter

Vet dere hvor man kan langtidsparkere der uten å bli flådd? Tenker for når fødselen starter
En kanskje: "Nedre Strandgate 64. Alle dager, 00-24. Kr. 64,- pr. påbegynte 12 timer". Var en artikkel i dt for litt over en mnd siden og at det var fullt og kaos. Men kan kanskje fungere hvis man er "heldig" med tidspunktet?

CC kan du stå 2 timer gratis hvis medlem, men blir jo et stykke å gå for sjåføren. "Fra 24:00-06:00 er området mot avgift fra første stund."

Brakerøya stasjon: "Reisende med enkeltbillett kan benytte dagparkering (10 stk.). Dagparkeringen er skiltet "mot avgift". Betaling på p-automat eller via appen EasyPark. Kr. 40,- per døgn, maks 10 døgn. Merk at det er alltid skiltingen på p-plassen som gjelder."

---

Drammen Helsepark
Alle dager, 00-24
Kr. 30,- første påbegynte 30 minutter.
Deretter Kr. 26,- pr. påbegynte 30 minutter

Kr. 504,- første 24 timer (sammenhengende parkering)
Deretter Kr. 500,- pr. 24 timer (sammenhengende parkering)

En kanskje: "Nedre Strandgate 64. Alle dager, 00-24. Kr. 64,- pr. påbegynte 12 timer". Var en artikkel i dt for litt over en mnd siden og at det var fullt og kaos. Men kan kanskje fungere hvis man er "heldig" med tidspunktet?

CC kan du stå 2 timer gratis hvis medlem, men blir jo et stykke å gå for sjåføren. "Fra 24:00-06:00 er området mot avgift fra første stund."

Brakerøya stasjon: "Reisende med enkeltbillett kan benytte dagparkering (10 stk.). Dagparkeringen er skiltet "mot avgift". Betaling på p-automat eller via appen EasyPark. Kr. 40,- per døgn, maks 10 døgn. Merk at det er alltid skiltingen på p-plassen som gjelder."

---

Drammen Helsepark
Alle dager, 00-24
Kr. 30,- første påbegynte 30 minutter.
Deretter Kr. 26,- pr. påbegynte 30 minutter

Kr. 504,- første 24 timer (sammenhengende parkering)
Deretter Kr. 500,- pr. 24 timer (sammenhengende parkering)
Å tusen takk du har full kontroll på parkeringen jo :gen014 :wav :Heartred

Back
Topp