Nye cravings nå på slutten

Rå kålrot!! Men magen liker ikke det noe særlig. Kom litt småspydig fra mannen at det antagelig hadde noe med mengden å gjøre siden det går ned en halv kålrot i slengen - ler! Men siden viljestyrken ikke er sterkere enn lysten på kålrot så får jeg heller la være å kjøpe det da. Klarer ikke bare spise en liten bit [emoji85]

Rå kålrot!! Men magen liker ikke det noe særlig. Kom litt småspydig fra mannen at det antagelig hadde noe med mengden å gjøre siden det går ned en halv kålrot i slengen - ler! Men siden viljestyrken ikke er sterkere enn lysten på kålrot så får jeg heller la være å kjøpe det da. Klarer ikke bare spise en liten bit [emoji85]

Merkeligste jeg har hørt. Haha kålrot liksom. Glad i det til vanlig og?

Det er kjempe godt. Spiser det i ny og ne enten jeg er gravid eller ei [emoji2][emoji106]

Merkeligste jeg har hørt. Haha kålrot liksom. Glad i det til vanlig og?

Ler.. Ja, synes det er godt ellers også. Går mye i rå grønnsaker som blomkål, gulrot, kålrot og potet. Men da gjerne en bit eller to, ikke en halv kålrot eller to liksom. Så mannen har nok litt rett...

Back
Topp