Nye cravings nå på slutten

Lotta915

Glad i forumet
Flere enn meg som har nye cravings mot slutten av svangerskapet?
Lager amerikanske pannekaker hver dag nå! og massevis av blåbærsyltetøy på!

Hva med deg?

Grønne epler og Biola hadde ikke cravings tidlig i svangerskapet, men nå de siste to ukene har det kommet snikende. Får sånne rare innfall; gikk for eksempel hele forrige uke og dagdrømte om å dyppe løkringer og eplebåter i sjokolademilkshake...

Ja :) har hatt lyst på mc Flurry med Daim hver kveld i over en uke nå. Det er nytt. Og får aldri nok av vann med isbiter i

Sån Fun fruktfest-saft med masse isbiter, tortillalefser og alt som er ganske plain i smaken med mye karbohydrater, og saftige epler og asiatiske pærer. Eplene og pærene har jeg spist så mye av at jeg måtte ta en pause, fikk så vondt i munnen og ble litt dårlig i magen av å spise en haug hver dag :angelic:

Iskaldt vann! Og har mistet lysten på sjokolade og godis (endelig!), nå har jeg mer lyst på frukt [emoji106][emoji106]

Pizza, Farris og grønne epler

Isbiter! Knasker dagen lang, og hvis jeg har vært ute for lenge uten tilgang - så har jeg faktisk spist snø [emoji28]

Isbiter! Knasker dagen lang, og hvis jeg har vært ute for lenge uten tilgang - så har jeg faktisk spist snø [emoji28]

Sjekket jernlager i det siste? Isbitcraving kan være tegn på jern mangel

Sjekket jernlager i det siste? Isbitcraving kan være tegn på jern mangel

Knasker jern i tillegg jeg [emoji23][emoji111]️
Har hatt jernlager på bunn, men isbitcraving kom ikke før for et par uker siden - da jernnivået faktisk har blitt stabilt igjen!

Dumle! Slo inn her for noen dager siden og koster selvsagt flesk i butikken [emoji85]

Jeg har blitt sååå godtesyk siste tiden :( Må finne på et lurt alternativ så ikke vekten går rett opp siste måneden...

Fortsatt appelsiner! Det nye er generelt dårlig matlyst [emoji853]

Back
Topp