Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du til fastlegen og ta prøver eller på sykehuset?Men må jeg få med ett sånt blodprøveark fra legen? Eller holder det med det gule arket hvor det står at jeg er rehsusminus og at nye prøver taes i uke 32?
Er det kun rhesus - som skal ta nye prøver?Men må jeg få med ett sånt blodprøveark fra legen? Eller holder det med det gule arket hvor det står at jeg er rehsusminus og at nye prøver taes i uke 32?
Ja det tror jeg, det er for å se om vi danner antistoffer i blodet mot babyenEr det kun rhesus - som skal ta nye prøver?
Er det kun rhesus - som skal ta nye prøver?
Det var nok for å sjekke verdiene dine. Mens den i uke 32 og 36(?) er for rehsusminus jenteneJeg måtte ta nye prøver i ca uke 26, tok de samme som jeg gjorde i uke 12. Sjekket blodprosent, jern osv.. Jeg er ikke rhesus -
Jeg måtte ta nye prøver i ca uke 26, tok de samme som jeg gjorde i uke 12. Sjekket blodprosent, jern osv.. Jeg er ikke rhesus -
Var det noe spesielt med de første prøvene? Jeg hadde lave jernlagre.. Kanskje greit å sjekke at det har gått opp?