Nye blodprøver i dag..

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Men må jeg få med ett sånt blodprøveark fra legen? Eller holder det med det gule arket hvor det står at jeg er rehsusminus og at nye prøver taes i uke 32?

Men må jeg få med ett sånt blodprøveark fra legen? Eller holder det med det gule arket hvor det står at jeg er rehsusminus og at nye prøver taes i uke 32?
Skal du til fastlegen og ta prøver eller på sykehuset?

Her hadde legen levert et slikt skjema til de som tar blodprøvene, så det var ikke jeg borti. Fikk bare beskjed om å møte opp på legekontoret en dag i uke 32 da det passet å ta prøve.
Dette vet de jo lenge før, og siden du ikke har fått et skjema av legen, så ville ikke jeg tenkt så mye på det.

Ble tatt på forrige kontroll hos meg ihvertfall :) Men jeg går til kontroll hos jordmor på sykehuset.

Skal til legen på legekontoret :) men var på do rett før jeg reiste og glemte urinprøve, nå er det lunch der og vi må drøye enda lenger ;)

Jeg går bare i ekpedisjonen på legekontoret og sier jeg må ta nye blodprøver pga at jeg er rhesus- og er gravid :)

Er det kun rhesus - som skal ta nye prøver?

Var å tok prøver i dag. Legen hadde ikke lagt noe blodprøve ark til hu som tok blodprøver, men det klarte hu fint å ordne selv;) så da er det bare å vente i spenning?!?!? på svaret...

De sjekker etter antistoffer,ikke noe annet. Så er ikke noe poeng for de som er pluss og ta de prøvene :)

Jeg måtte ta nye prøver i ca uke 26, tok de samme som jeg gjorde i uke 12. Sjekket blodprosent, jern osv.. Jeg er ikke rhesus -

Var det noe spesielt med de første prøvene? Jeg hadde lave jernlagre.. Kanskje greit å sjekke at det har gått opp?

Var det noe spesielt med de første prøvene? Jeg hadde lave jernlagre.. Kanskje greit å sjekke at det har gått opp?

Prøvene var helt fine både i uke 12 og 26 :)
Er greit å sjekke jernlageret på nytt hvis det var lavt hos deg ja :)

Back
Topp