Nye bilder eg har tatt:):)

Tryll

Gift med forumet
[:)][:D]

når dere går inn på galleriet,hvis dem ikke kommer med en gang,så oppdater siden[;)] og klikk på bildet dere vil se større

ORIGINAL: DivaX

Stilig. Er du fotograf?

ja,selv lært. har ikke utdanning på høgskole og sånn da[:D] men jobber på privaten foreløbig. ikke eget studio

ORIGINAL: Tryll

Stilig. Er du fotograf?

ja,selv lært. har ikke utdanning på høgskole og sånn da[:D] men jobber på privaten foreløbig. ikke eget studio

Det er noe jeg brenner for... Men har hørt det skal være vanskelig å komme seg frem som fotograf... Og veldig dyrt med kurs desverre.
Hvordan får du oppdrag? Er det mye "gratis arbeid"? Jobber du med noe annet i tillegg?

ORIGINAL: Tryll

Stilig. Er du fotograf?

Det er noe jeg brenner for... Men har hørt det skal være vanskelig å komme seg frem som fotograf... Og veldig dyrt med kurs desverre.
Hvordan får du oppdrag? Er det mye "gratis arbeid"? Jobber du med noe annet i tillegg?

jaja eg er barne og ungdomsarbeider[:D] dette er på privat basis, men har og vært sammen med en fotograf(som gikk på robert meyer kunst fotografi skole(niss)i oslo,så har jo lært litt der og;)

jeg får mye oppdrag her jeg bor, og jobber ikke gratis nei[;)]jeg tar ikke så stive priser som de som er mer profilerte, men oppsøker eg modeller/mennesker som eg vil jobbe med ta bilder av(pga egen interesse)tar eg ikke betaling.[:)] stå på,om du vil ta bilder!

[:)]

sånn! la ut bildene istedenfor linken[;)]

Back
Topp