Nye 4 uker

• Trådstarter Trådstarter N
  • Opprettet Opprettet

N

Elsker forumet
Var hos legen nå og hadde da håpet på å kunne jobbe igjen. Hater å gå hjemme uten å kunne gjøre noe. Elsker jobben min og savner den. Men jeg stopper ikke å blø og får slike styrtblødninger til tider. Blir livredd hver gang, men de finner ikke noe galt. I dag turte ikke legen å fullføre underlivsundersøkelsen fordi det blødde så mye og var så veldig sårt. Blir ekstra engstelig når legen sier slikt da[:(]

Flere i samme sko her? Hva bruker dere dagene til? Jeg leser mye men begynner å bli dritt lei.Har 2 hunder jeg pleier å gå tur med, men nå så stopper det seg selv[:'(]

Jeg har også vært hos lege og blitt sykemeldt i 4 nye uker i dag! Men jeg har aldri hatt blødninger, kan tenke meg at det blir stressende! Jeg har bekkenløsning, og ekstrem tretthet!!! Kan sove, sove, sove. Kjeder meg ikke. Prøver å få slappe mest mulig av før jeg henter mine to søte små i barnehagen. Da er det full rulle i noen timer. Har enormt mye jeg kunne ha gjort, men jeg klarer det ikke! Kan hende jeg må satse på julegavehandel på nettet eller postordre. Det er ikke noe håndarbeid/hobbyaktiviteter du kan gjøre?

Lykke til videre! Håper på dine vegne at blødningene gir seg snart.

hei, var en i vennekretsen min som hadde det sånn som deg oxo,hun fikk styrblødninger og gikk myyyyye til lege. legen fant ingenting gale,i dag har hun et nydelig barn. noen har det vist bare sånn. legen fant ikke ut av det.

Det verste er at jeg ikke får lov til å gjøre noe,blir gal snart[X(]

Håndarbeid er flott det om man kan det[;)] Jeg broderer litt, men når man sitter og ser på alt som skal gjøres i huset mister jeg mye av motivasjonen. Jaja, skal ikke klage om det er det som skal til for å få ett friskt barn[;)]

Dagene mine går veldig mye til å bare kose med lillemann..
Hender jeg reiser på shopping md ei venninne og slikt, har med beibisene våre [:)] Veldig kos.
Ellers er jeg redd det blir mye tv-titting. Også leser jeg en del.. Da går tiden veldig fort, anbefaler det [:)][:)]

Man kjeder seg lett når man er hjemme, men prøv å gjør det beste ut av det...
Du kan f.eks lage ting til babyen din som kommer?? Strikke noe greier eller noe??
Lage dagbok og slikt... Moro det også!

Hehe..Akkurat som meg Sara73. Jeg lider også av ekstrem trøtthet...Er sykmeldt jeg også men det er mest pga arbeidssituasjonen som ikke er bra...

Back
Topp