nydelige babysaker!

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
[link=http://www.okaidi.com/okaidigroup/en/marques/marque_obaibi.asp]http://www.okaidi.com/okaidigroup/en/marques/marque_obaibi.asp[/link]

I dag har jeg handlet her! De har en butikk på Oslo City. Det er sååååååå mye fint til baby. Vi fikk en kjempefin sengekant med små stjerner på. Den kostet 359, syns ikke det var så verst. De jeg har sett på Rudo kostet mer og var ikke like fine.

Var på Babybutikken på Grønland og de skulle ha 1990 kroner for en sengekant, himmel og sengetøy. De mente det lønte seg å kjøpe pakke, men det trodde ikke vi noe på... Ikke skal vi ha himmel uansett. Nå kan vi kjøpe sengetøy for ca 1500 kroner... Tror vi får ganske mye for det!

Det var det vi mente også, at vi kan få mange sett for den prisen. Men de mente pakken var så bra! Jeg syns de himlene var så syntetiske.

Er veldig fornøyd med sengekantenvi har kjøpt. Den er nøytral så den passer til all slags sengetøy. Også er det en slags lomme på den som man henger på utsiden av senga. Der kan man ha litt småsaker som man kan få bruk for. Nå trenger jeg bare litt fint sengetøy... For 1500 kr blir det jo ca 6-8 sett! Tullebukkene på butikken som trodde de kunne lure meg... (så fornøyd jeg er nå[;)][;)][;)] blir nesten selvgod her jeg sitter)

oi...jeg har ikke kjøpt noe ennå...eller dvs jeg har kjøpt to sparkedrakter og noen smikker da vi var på ferie. Men vi skal flytte nå, og det er egentlig like greit å ikke handle inn for å flytte på :)....det blir vel andre boller når vi er kommet i hus tenker jeg...hehe...[:D]

Oiiii.. Dæven det var dyrt. Vi kjøpte et sett på Happyland i Svinesund, der måtte vi betale 399 SEK.. Syns det er helt grei pris det. Må si de overpriser som F**N...

Eh har leita å leita etter Ole Brumm sengesett, himmel og sengekant..., men finn det ingen stader...må nok klare meg med noko anna. Nokon som har eit forslag til internett side??? Ser ikkje ut som om eg kjem meg til noko by å her som eg bur koster eit sånt sett 2000 kr (pluss at dei ikkje er fine).

Var å kjøpte stellebord og vippestol på simo butikken i går. Da så jeg ¨på sengekanter, sengklær, og himmel. Det er svin dyrt  Synes jeg. Kostet ca. 600 - 700 kr per ting. Jeg kjøpte ikke de i går, tror jeg venter litt med dette. For vist jeg får gutt så har jeg[:D]

Det er mulig de har Ole Brum på Jysk...de har ivertfall mye sengetøy til barn med diverse kjente motiv...[;)]

jeg syns den kanten jeg kjøpte nå var den fineste av alle jeg har sett. Den var nøytral så passer til alt sengetøy. Den hadde fine små stjerner inni. Pluss en bag som man kan henge på utsiden av senga som man kan ha småting i... Også kostet den jo bare 359 kr....

Back
Topp