Nydelig vær idag! (bilde)

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Våkna opp til dette idag, og da gjorde det plutslig ikke noe at det var gryytidlig, for det var så fint!;

Herlig med litt sommer!

Ser bildet ble litt uklart og dårlig, så det ødela jo litt av stemningen i det:(

Bor du i havgapet du da? 

Det er helt skjønt her også, sto opp til strålende sol og 25 varmegrader. Skikkelig godt!
Så i dag blir det grilling og nyinnkjøpt plaskebasseng for min lille. Fine dagen! 

Labambie skrev:
Bor du i havgapet du da? 

Det er helt skjønt her også, sto opp til strålende sol og 25 varmegrader. Skikkelig godt!
Så i dag blir det grilling og nyinnkjøpt plaskebasseng for min lille. Fine dagen! 

Gjør det, ja. Og attpåtil på Vestlandet med mye vind og vær, så er sjelden jeg har sett havet så blankt som idag!:) Håper det blir mange sånne dager nå!

25 grader faktisk! Herlig!:) Ikke såå bra her da, men likevel flott!

LillianneLie skrev:

Labambie skrev:
Bor du i havgapet du da? 

Gjør det, ja. Og attpåtil på Vestlandet med mye vind og vær, så er sjelden jeg har sett havet så blankt som idag!:) Håper det blir mange sånne dager nå!

25 grader faktisk! Herlig!:) Ikke såå bra her da, men likevel flott!

Kjempekoselig bilde! 

Fantastisk ja! Ble så glad da jeg våknet opp til samme synet - endelig! Vi har kost oss på terassen i hele dag, må nytes så lenge det varer:-) Har du vært på Sandane også, eller?

FrkPedersen skrev:
Fantastisk ja! Ble så glad da jeg våknet opp til samme synet - endelig! Vi har kost oss på terassen i hele dag, må nytes så lenge det varer:-) Har du vært på Sandane også, eller?

Endelig, ja!:) Og nå ser det ut til å vare også, noen dager hvertfall!:)

Nei, har ikke vært på Sandane, men var veeldig fristet til å ta turen i dag. Må ut og kjøpe solkrem og litt diverse til guttungen før vi kan dra. Kjentes ut som om sola var veldig sterk idag!:)

Så deilig! Her har det egentlig vært litt overskyet i dag, men det gjør ingenting, for jeg har kjøpt masse blomster som jeg har plantet i dag og temperaturen har vært fin  :)
Deilig å få gjort slikt når det ikke er steikende sol :)

LittleMonkey skrev:
Så deilig! Her har det egentlig vært litt overskyet i dag, men det gjør ingenting, for jeg har kjøpt masse blomster som jeg har plantet i dag og temperaturen har vært fin  :)

Så lenge det er varmt og fint, og ikke regner, gjør det ikke noe med litt skyer:) De har kommet her også nå...

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å handle inn litt blomster kjenner jeg!:)

LillianneLie skrev:

LittleMonkey skrev:

Så lenge det er varmt og fint, og ikke regner, gjør det ikke noe med litt skyer:) De har kommet her også nå...

Ja, skal si det ble pent her nå :) Det gjør seg med litt blomster, men jeg må nok ha fler etterhvert :) Ikke så enkelt å beregne alltid!

Innlandskrabbe med havangst, tenkte med en gang: bor det noen så nær vannet? Ellers herlig vær her også i dag :)

IsThaBeth skrev:
Innlandskrabbe med havangst, tenkte med en gang: bor det noen så nær vannet? Ellers herlig vær her også i dag :)

Hehe:) Ja, det forekommer faktisk det altså;) Forferdelig skummelt under vinterstormer, men nydelig på sånne dager som dette:)

LittleMonkey skrev:

LillianneLie skrev:

LittleMonkey skrev:

Ja, skal si det ble pent her nå :) Det gjør seg med litt blomster, men jeg må nok ha fler etterhvert :) Ikke så enkelt å beregne alltid!

Ja, det pynter opp det!:) Jeg har bare 3-4 potter jeg da å plante i, men syns det er gøy likevel!;)

Back
Topp