Nycoplus gravid

lillemarihøne

Forelsket i forumet
Kjøpte meg Nycoplus gravid i dag. Har et stort behov for å få i meg vitaminer og mineraler da jeg bare får i meg vann om dagen. Men hvordan i h******* skal jeg få i meg disse STORE tablettene og kapslene her? Og 4stk om dagen ?
Hjelp :/ Kaster jo bare opp av en liten banan bit...

Last edited:
Jeg har ikke sjangs å få i meg sånne tabletter. Brekker meg til jeg spyr :p Sist jeg gikk gravid sa jordmor at jeg kunne ta tran istedet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg tar de ved å putte en og en i en skje yoghurt og svelge. synes ikke jeg kjenner størrelsen da. funker med syltetøy å..

Kjøpte meg Nycoplus gravid i dag. Har et stort behov for å få i meg vitaminer og mineraler da jeg bare får i meg vann om dagen. Men hvordan i h******* skal jeg få i meg disse STORE tablettene og kapslene her? Og 4stk om dagen ?
Hjelp :/ Kaster jo bare opp av en liten banan bit...
Kjøpte de sist jeg var gravid, og orket bare noen dager. Er jo helt forferdelige de pillene der! Gigastore, og når halsbrannen begynte tidlig itillegg så ble det jo helt grusomt.
Jeg ønsker deg lykke til :-P

jeg tar de ved å putte en og en i en skje yoghurt og svelge. synes ikke jeg kjenner størrelsen da. funker med syltetøy å..
Det var lurt. Jeg prøve med yoghurt:) Men tok du alle 4 samtidig, eller tok du feks 2 på morgen og 2 på kveld? Ser for meg at magen vrenges av alle 4 samtidig:/

Kjøpte de sist jeg var gravid, og orket bare noen dager. Er jo helt forferdelige de pillene der! Gigastore, og når halsbrannen begynte tidlig itillegg så ble det jo helt grusomt.
Jeg ønsker deg lykke til :-P
Ja de er ikke akkurat små :/
Takk:) tror jeg trenger det ; p

Back
Topp