Nybakt mamma problem

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Det gikk plutselig opp for meg i går at eg har vært så opptatt av ho lille, mammarollen og familie livet, at andre ting har blitt glemt :/ Eg glemte å sende min beste venninne bursdags helsing, har glemt å ringe folk som har prøvd å få tak i meg hele uken, men verste av alt! Eg har glemt meg selv, siden vi kom hjem fra KK på tirsdag har eg kun spist et måltid i døgnet, middag! Eg har glemt å spise, og så lurer eg på koffor eg ikke får melk nok i brystene! :(

Huff da:wideyed: meeen du får ikke gjort noe med det som allerede er gjort, så da er det bare å komme i gang med spising fra nå. Og da er det vel ikke helt utenkelig at du får litt mer energi også ;) Så får du ta en ringerunde når du får en ledig stund. trenger jo ikke å ha de lengste samtalene og folk bør ha forståelse hvis du må legge på

Håper det er fordi du har kost deg, og ikke bare fordi du har det travelt. Har du spist lunch I dag?

Håper det er fordi du har kost deg, og ikke bare fordi du har det travelt. Har du spist lunch I dag?
Er syk og sambo vet ikke så mye om små unger så han trenger hjelp til det meste. Spiste lunch ja, så i dag har eg ihvertfall fått i meg 2 måltider

Er syk og sambo vet ikke så mye om små unger så han trenger hjelp til det meste. Spiste lunch ja, så i dag har eg ihvertfall fått i meg 2 måltider
Jeg tror at i alle fall de dom har forsøkt å kontakte deg som har barn fra før har full forståelse for at det er unntakstilstand noen dager eller uker etter hjemkomst med den lille. Så ingen skade skjedd der, vil jeg tro. Ang deg selv og hvile er det litt verre, men ikke verre enn at det fort kan gjøres noe med! Jeg jobber også med å få opp melkeproduksjon, men har definitivt ikke glemt å spise på barsel i alle fall. Får se hvordan det går nå som vi er kommet hjem. Lykke til! Og god appetitt (høres så rart ut på norsk, men det sies i så mange land).

Jeg tror at i alle fall de dom har forsøkt å kontakte deg som har barn fra før har full forståelse for at det er unntakstilstand noen dager eller uker etter hjemkomst med den lille. Så ingen skade skjedd der, vil jeg tro. Ang deg selv og hvile er det litt verre, men ikke verre enn at det fort kan gjøres noe med! Jeg jobber også med å få opp melkeproduksjon, men har definitivt ikke glemt å spise på barsel i alle fall. Får se hvordan det går nå som vi er kommet hjem. Lykke til! Og god appetitt (høres så rart ut på norsk, men det sies i så mange land).
Uff maten på barsel i Bergen er helt forferdelig x)
Lykke til med amminga og alt det andre :)

Få i deg nok mat og drikke ja. Viktig for melka:) og ammete er gull også:) for melkeproduksjon og luft i magen til baby:) kos deg med lille du å nyt babytia..

Er litt bedre når en husker å spise ja, fikk i dag for første gang siden vi kom hjem som eg klarte å amme hun mett :) kan endelig begynne å trappe ned på MME :D

Back
Topp