Ny

Lykkelig mamma til 2!!!

Forelsket i forumet
Hei alle!
Jeg er ny her og ny prøver. Fyller snart 30 år, og jeg vet hva jeg ønsker meg aller mest til bursdagen [:)]
Sluttet på pillen i desember og hatt menstruasjon 2 ganger etter det. Vi har ikke tenkt så mye på å prøve egentlig men heller tenkt at det skjer visst det skjer.. Men nå er det første gang jeg føler meg virkelig klar så jeg kjøpte meg noen EL tester denne uken for å sjekke om jeg fikk noe resultat. Mandag var ingen smilefjes, men jammen fikk jeg et fint smilefjes igår :) Så da ble det opp til flere runder.. he he.. Og blir vel flere idag :) Vet og er forberedt på at det kan ta tid så får smøre meg med tålmodighet ( noe jeg ikke er så altfor god på) og vente. Og håpe som så mange andre.. Spennende er det iallefall[:)] Lykke til alle sammen..

Hei og hå!

Håper din tid som prøver blir fin, lite stressende - og ikke minst kort.

El-testene viser at el er på vei, så nå er det bare å jobbe på. Happy humping! [:D]

Og så går jeg her og venter da.. på denne IKM.. men 6 dager igjen..
går det an å teste positivt før? Noen som vet? Liten sjanse da sikkert..
Men har ikke noe store forhåpninger da men..
Har de siste dagene hatt svakemensmurringer hele dagen.. men ikke vonde.. men kjenner det stort sette hele tiden..
Men TR pleier å være regelmessig så venter den ikke på på IKM.
Vente vente.. he he :)

Positiv test!

Tok først en eggløsningstest idag tidlig når jeg sto opp på morgenurin.. klarte ikke vente mer... der ble smilefjes :)
IKM er onsdag. ( idag mandag)
Og reiste rett ut og kjøpte en g test. Og den ble også positiv.. ikke kjempe tydelig strek, men såg tydelig et kryss..
Skal kjøpe en til idag og teste imorgen tidlig for å være sikker...
Kan ikke helt tro på det...
Kjenner ikke så mye på kroppen bortsett fra at jeg har hatt disse mensmurringene 1 uke nå..

PP1: Gravid :)

Gratulerer! Hvordan gikk det med den nye G testen du skulle ta, regner med at den var positiv også?

Back
Topp