NY VOGN!!!!

BlondeTigerDama

Elsker forumet
...igjen!!!! Vogn nr 6 i hus (men har solgt unna 2 av dem da...)Snille mannen min fikk tilbud om ny jobb i dag, så da kom jeg "tilfeldigvis" over ett kupp på ny vogn, har sett på den før, super lette emmaljunga scooter. Kun 1995 på Babykos. HURRA!!!!! [:)]

Også lyseblå og fin til 17.mai. [:D][:D][:D]
Skal bli kjekt å trille rundt med store gutten min i den romslige og lette vognen.

Han klarer ikke å strekke seg ut når han sover i brio kombivognen sin lenger (og den skrytte de av hadde så lange liggemål!)[8|]

herregud du er (VOGN)gaaaaal!!!!!!!!!
misunner deg må jeg si! grattis med ny vogn :D

få se bilde???

Jepp, jeg er klar for å finne på noe! Hva, hvor og når???[:D][:D][:D]
Trenger en unnskyldning å komme meg ut av huset på.. knis...[;)]

LilleMusMei... hvis fadesen over manglende msm oppsett på mobilen ikke ringer en bjelle så vet ikke jeg altså... [:D][:D][:D] Mannen får det heller ikke til, så i morgen tar jeg nok turen til en kyndig it-geek på kvadrat tenker jeg... [:)] Gubban så pinlig... bluss, rødme og skamme meg....[X(]

Har du fri fra jobbe eller? Hyl ut og jeg er med!!!![:D][:D][:D]
Tristan er skikkelig sosialt klar han, orker ikke barnehagen når det er sååå varmt... pluss der nesten ikke er unger på Tristans alder...[&o]

Den har vi også, grei vogn[;)]

grattis med ny vogn!!!! bilde???[:)][8D][8D][8D]

ORIGINAL: LilleMag

Den har vi også, grei vogn[;)]

Kuult! Hvilken farge har du? Vi har lyseblå... skikkelig babylysblå... (holder seg sikkert så fin i en uke om jeg er heldig...[:D][:D][:D])

gratulerer!!!! [:)] litt praktisk at de kanlegge seg ned ja. heheh

ORIGINAL: krølle..

grattis med ny vogn!!!! bilde???[:)][8D][8D][8D]

Grattis med ny vogn[:D] Du å de vognene dine[;)] 
Heldiggrisen[:)]

Svakhet for ting med hjul på... og som jeg sier til samboeren min; det er billigere å kjøpe ny vogn enn å kjøpe nye biler hele tiden... he, he... (ja, jeg vet, det er en sykdom... blir forhåpentligvis kurert snart...[8|])

Back
Topp