Ny vogn

Nekinna

Glad i forumet
Mailykke 2018
er det noen her som har emmaljunga nxt60 eller 90? Eller bugaboo fox.!

Og som har byttet til sportsdelen?

Hvordan vil dere si vogna er å trille generelt og hvordan er det for babyen å sove i sportsdelen?

Skal ha ny vogn snart men er såå usikker på hvilken.
 
Jeg har NXT90. Mi lille trives mye bedre nå når vi har byttet til sportsdel, måtte gjøre det fordi hun nekter å ligge i bagen. Vogna er veldig god å trille, jeg digger den!
 
Jeg har NXT90. Mi lille trives mye bedre nå når vi har byttet til sportsdel, måtte gjøre det fordi hun nekter å ligge i bagen. Vogna er veldig god å trille, jeg digger den!

Men da har du den med sånn ergometrisk sittestilling? Er den fin å sove i?
 
Vi har nxt90 med ergonomisk sportsdel. Gutten vår passer fortsatt bagen og sover veldig godt i den, så vi har ikke byttet ennå. Men vogna i seg selv er veldig enkel å håndtere og god å trille! Jeg er veldig glad for at vi valgte den! [emoji4]
 
Vi elsker foxen vår! har nesten bare brukt sportsdelen da han nekter å ligge i bagen. Jeg har bygd opp litt under rompa med et teppe så den ikke blir så i vinkel, også har vi lammeskinn under han. Da ligger han kjempefint :) (må bruke selen for sikkerhets skyld). Vogna er lett, kun 10 kg og triller så lett og er enkel å vippe opp kanter og ned trapper feks. Har ikke prøvd den i snøvær, men på asfalt og vanlige grusveier er den veldig fin. Jeg triller sjelden i skog og i dårlig vær/snø så det er ikke noe jeg tar hensyn til. Men mange er fornøyd med den til det også. Anbefales[emoji1305][emoji1] digger kalesjen på vogna og den veska man kan feste på håndtaket eller bak setet, har også koppholder original. Anbefaler det som tilbehør. Du trenger kanskje ikke lammeskinn nå som det snart er på tide med vinterpose.
 
Fox her! Bytta til sportsdelen i går! Mini storfornøyd. Han er 5,5 mnd. 70 cm lang. Nå fikk han følge med og kikke litt rundt seg før han sovnet. I bag begynte han nå å gråte hvis han ikke var trøtt...
Han sov veldig godt, så jeg er fornøyd. Fin å trille både med låste hjul og ikke låste. Lett og komme frem med i butikker og ut og inn sv bil! Elsk på FOX
 
Da ble det emmaljunga ntx90 på oss. Fikk den i den nye fargen til super pris som da gjorde vogna til 4000kr billigere enn fox. Så valget ble ganske enkelt. ( og syns vel egentlig vogna vi kjøpte kosta mer enn nok også.)

Syns også den virket stødigere enn fox, men det er basert på trilling i butikk.

Og etter første tur så tror jeg vi blir fornøyde.
 
Back
Topp