Ny vogn

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg vurderer rett og slett ny vogn. Av ingen grunn, bare fordi jeg vil prøve noe annet. Jeg har lyst til å prøve en Stokke trailz, men skal ikke ha sportsdelen.

Er ikke det galskap?
Jeg har lagt ut vår til salgs, men ingen nap foreløpig.
 
Ringte i dag og de hadde den ikke på lager.
 
Jeg kjøpte en vogn nr 2 dagen før jeg fikk time til igangsettelse og den kom i posten og ble hentet på vei hjem fra sykehuset og montert mens jeg ventet på at riene skulle ta seg opp. Jeg innså at jeg ikke hadde plass i min bil til den vogna vi hadde kjøpt selv om jeg synes den er fantastisk god så måtte jeg ha en mindre vogn og jeg er kjempe fornøyd og har nesten bare brukt den nye vogna.
 
Jeg kjøpte en vogn nr 2 dagen før jeg fikk time til igangsettelse og den kom i posten og ble hentet på vei hjem fra sykehuset og montert mens jeg ventet på at riene skulle ta seg opp. Jeg innså at jeg ikke hadde plass i min bil til den vogna vi hadde kjøpt selv om jeg synes den er fantastisk god så måtte jeg ha en mindre vogn og jeg er kjempe fornøyd og har nesten bare brukt den nye vogna.

Hvilke vogner er det her?
 
Jeg har kjeeemmmppee lyst!
Men føler det er litt waist når vi både sparer til ferie og bryllup. Noen ganger har jeg bare lyst til å være ufornuftig. Bare EN gang! Haha..
 
Frister mer og mer her.
Vi kjøpte vogn og bil omtrent samtidig. Samboeren drev å styrte på med å måle opp i bil før han kjøpte for at han skulle vær sikker på at vognen passa fint..... Mmmmhm..

Den vogna passer knapt inn i bagasjerommet hahah
Men jeg elsker den vognen!
Emmaljunga edge duo så store og god til turer.
Men litt tungvint på mindre turer og inn og ut av bil... Så kunne tenkt meg en litt lettere og mindre :rolleyes:
 
Frister mer og mer her.
Vi kjøpte vogn og bil omtrent samtidig. Samboeren drev å styrte på med å måle opp i bil før han kjøpte for at han skulle vær sikker på at vognen passa fint..... Mmmmhm..

Den vogna passer knapt inn i bagasjerommet hahah
Men jeg elsker den vognen!
Emmaljunga edge duo så store og god til turer.
Men litt tungvint på mindre turer og inn og ut av bil... Så kunne tenkt meg en litt lettere og mindre :rolleyes:

Jeg hadde akkurat samme problemet så jeg kjøpte meg en veldig god liten sentervogn som også fungerer overraskende greit på tur så lenge det ikke er for kuppert.
 
Jeg var i Strømstad å bestilte en Emmaljunga Edge Duo 2017 modell når snuppa var 3uker :p Den kommer nå om et par uker, å jeg GLEDER meg! Men nå har jeg vogna vi har (TFK). Var liksom fast bestemt på å ikke kjøpe noe ny vogn denne gangen. Men ble ny vogn for litt over 10 lapper:-0 Heldigvis hadde mannen kjøpt seg dyrt bilmekking verktøy, så brukte det imot han når jeg fortalte at jeg hadde bestilt vogn :-D
 
Drømmer fortsatt om ny vogn, sukk. Hvorfor er de aldri på tilbud?
 
Shit!

Solgte vogna og bestillt en trailz!
 
Kun bag, vil ikke ha sportsdelen.
Lider vist av vogne galskap!

Og mye penger har du også tydeligvis :p Neida, men bagvognen virker jo fin :) Må ha ny vogn om noen måneder igjen du da?
 
Jeg har også lyst på ny og lett vogn, vi har en emmaljunga city cross, som jeg liker kjempegodt, men den er så stor og tung å dra med seg på kollektivtransport, og jeg blir sliten av å trille den.
 
Back
Topp