Ny vogn!

Nala

Elsker forumet
Nå har jeg bestilt meg ny vogn! [:D] Skal ha den med til Kreta. [;)] Lurte lenge på om vi skulle velge rød eller lyseblå, og valget falt til slutt på lyseblå. [:)]

Her er den:
http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=9951791&reference=1/995/179/1_1177602766782.jpg&adheading=Carena+Easy+Sportstrille+Farge%3A+Lysebl%E5&adTypeId=67
 
Ja, den var veldig fin!! [:)]
 
Ser praktisk ut å ha med på tur ja![:)] Var det ikke sånn vogn Elenia hadde kjøpt også?
 
Back
Topp