Ny vogn

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
No har eg bestemt meg for å kjøpe ny vogn. Er misfornøyd med den vogna vi kjøpte. Vi kjøpte ei brukt bugaboo cameleon vogn då eg lenge hadde lyst på den. Men etter å ha brukt den i et par mnd no so kjenner eg at eg blir meir og meir misfornøyd. Fleire ting som irriterer meg, og savner ei god og lun vogn som har gode hjul slik at man kjem seg fram.

Grunnen til at vi kjøpte den vogna brukt var fordi andremann var mulig den siste, men siden han ganske sikkert blir sistemann kjenner eg at eg vil ha ei ny vogn no som eg kan bruke på andremann og vet tredjemann. Det er vel ikkje dumt vel? Den vogna vi har er kjøpt i familien men den er allerede brukt til to unger, og kjenner eg meir og meir vil ha ei ny vogn til min(e) barn:-)

Sikler etter ei emmaljunga Edge duo med black symphony trekk:-) andre her som har Edge duo vogna som vil sei noke om vogna?

Jeg har Emmaljunga edge duo, kjøpte den brukt på finn. Den jeg har er en 2010 modell. Først synes jeg vogna var ganske stor, og spesielt sammenlignet med en bugaboo. Men nå er jeg veldig fornøyd, liker den bare mer og mer:) den har god plass til vinterposen, er lun og god, lett å trille med gode hjul som kan kjøre overalt (brostein og snø er f.eks ikke noe problem). Så er det god plass under vogn til handleposer eller annet.

Tommel opp for den vogn altså :D

Vi skal kjøpe oss en Stokke xplory til våren som vogn nr 2. Ellers har vi Brio happy duo, kommer oss fram overalt :)

Jeg har Emmaljunga edge duo, kjøpte den brukt på finn. Den jeg har er en 2010 modell. Først synes jeg vogna var ganske stor, og spesielt sammenlignet med en bugaboo. Men nå er jeg veldig fornøyd, liker den bare mer og mer:) den har god plass til vinterposen, er lun og god, lett å trille med gode hjul som kan kjøre overalt (brostein og snø er f.eks ikke noe problem). Så er det god plass under vogn til handleposer eller annet.

Tommel opp for den vogn altså :D

Synes også den ser veldig god ut, den bugaboo vogna eg har er en gammel modell slik at det ikkje er so lett å finne tilbehør til den vogna lenger. Har blant anna ikkje slik pose under vogna og det er godt å ha til regntrekk. For det regtrekket til bugabboen er stivt og vanskelig å få gjort lite. Nei eg trur eg kjøper den vogna, skal tru ka mannen seie no:-) haha

Kjedelig med en vogn dere ikkr er fornøyd med:/ Kjøp ny og kos deg :D
Vi har Brio smile og er superfornøyd med den :) Den passer akkurat perfekt til vår bruk :):)

Kjedelig med en vogn dere ikkr er fornøyd med:/ Kjøp ny og kos deg :D
Vi har Brio smile og er superfornøyd med den :) Den passer akkurat perfekt til vår bruk :):)
Signere her eg :)
Har samma vogno og e kjempefornøyd :)

Har emmaljunga mondial duo, blir det samme som Edge duo, bare jeg har i skinn :) jeg er kjempe fornøyd. Noe stor vogn, men den er god å trille, kommer frem overalt, tilogmed i skogen. :) har også jogget med vogna, føler den er stabil ved den slags aktivitet og ungen blir ikke rista i stykker :)

Jeg emmaljunga mondial duo, elsker den! Er ytterst viktig med en god vogn altså! :)

Har mondial DeLux, er veldig fornøyd men den er noe upraktisk når det kommer til størrelsen! Vi har en stor bil (type SUV) og det er ikke plass til stort annet enn vognen i bagasjen:/ Det er det eneste minuset med denne;)

Jeg har emmaljunga city cross! For en herlig vogn! Super fornøyd :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Elsker edge duoen vår. Den er helt perfekt til vårt bruk. Kjøpte den til storesøster og da hadde vi ikke bil så den ble brukt mye, men det vises ikke på den. Bortsett fra på hjulene, de har vi byttet ut.

Har Edge duo 2012 mod, og er superfornøyd!:) den har god plass og kan brukes lenge! Solid og stødig, kommer fram over alt på all slags føre uten at jeg er redd den skal tippe. og fin;) eneste er at den er litt tung. Det er selvfølgelig lettere med svinghjul og lett vogn.
Anbefaler den!:)

Fortalte det til mannen og han blei litt oppgitt som forventa, og synes det er unødvendig. Ser poenget hans, men har veldig lyst på den vogna. For og i mot?

Eneste minuset med emmaljunga Edge duo er at den tar sykt mye plass. Man får ikke plass til mye annet i bagasjerommet, selv om man har stor bil.
Kommer nok til å kjøpe ny vogn til våren, for den er upraktisk å skulle ha med seg i dyreparken osv.

Eneste minuset med emmaljunga Edge duo er at den tar sykt mye plass. Man får ikke plass til mye annet i bagasjerommet, selv om man har stor bil.
Kommer nok til å kjøpe ny vogn til våren, for den er upraktisk å skulle ha med seg i dyreparken osv.

Eg trudde bugabooen tok mindre plass i bagasjen, men den tar opp like mykje plass som Simo vogna vi hadde til første. Og det understellet til bugaboo ramla sammen når ein kjem bort i det, når bagen er av vel og merke. Snakka med en forhandler i nærheten av der eg bur og den typen vogn eg vil ha kosta 8995kr.

Emmaljunga City Cross. Er veldig fornøyd! Bagen er passe stor og god plass til vognpose. Lun og varm. Veldig lett å trille og den fjærer godt så lillegull ikke ligger å rister oppi. Vi går en del tur i lysløypa i skogen og kommer fint fram på grusen. Har ikke prøvd den på snø, men kan ikke se for meg at det skal bli noe problem. Den tar litt plass, men heller det enn for liten bag. Sportsdelen ser også god ut med plass til vognpose. Ser kanskje ut at barnet sitter litt lavt i den, det er det eneste. Vi kommer nok til å ha den hele tiden og blir det kjøpt noe nytt, så blir det kun ei enkel trille for handling/korte turer.

er kjempe fornøyd med emmaljunga super nitro. en lett vogn som tar mye mindre plass enn de andre emmaljunga vognene. den har snurrbare jul forran som ikke er alt for små, og det er bare å låse julene i snøslafs:)

Back
Topp