No har eg bestemt meg for å kjøpe ny vogn. Er misfornøyd med den vogna vi kjøpte. Vi kjøpte ei brukt bugaboo cameleon vogn då eg lenge hadde lyst på den. Men etter å ha brukt den i et par mnd no so kjenner eg at eg blir meir og meir misfornøyd. Fleire ting som irriterer meg, og savner ei god og lun vogn som har gode hjul slik at man kjem seg fram.
Grunnen til at vi kjøpte den vogna brukt var fordi andremann var mulig den siste, men siden han ganske sikkert blir sistemann kjenner eg at eg vil ha ei ny vogn no som eg kan bruke på andremann og vet tredjemann. Det er vel ikkje dumt vel? Den vogna vi har er kjøpt i familien men den er allerede brukt til to unger, og kjenner eg meir og meir vil ha ei ny vogn til min(e) barn
Sikler etter ei emmaljunga Edge duo med black symphony trekk
andre her som har Edge duo vogna som vil sei noke om vogna?
Grunnen til at vi kjøpte den vogna brukt var fordi andremann var mulig den siste, men siden han ganske sikkert blir sistemann kjenner eg at eg vil ha ei ny vogn no som eg kan bruke på andremann og vet tredjemann. Det er vel ikkje dumt vel? Den vogna vi har er kjøpt i familien men den er allerede brukt til to unger, og kjenner eg meir og meir vil ha ei ny vogn til min(e) barn
Sikler etter ei emmaljunga Edge duo med black symphony trekk