Ny vekt-ticker..

*Snart mamma til 3*

Glad i forumet
Blææh..[&:]

Får ikke helt til..

ORIGINAL: *Babysyk mamma*

Blææh..[&:]

Stå på! Dette klarer du! [:D]

Gratulerer med 8 kg borte, og tvi tvi med de resterende! [:)][:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Så flink du har vært da! 8 kg er jo veldig bra start [:)]

Stå på!! Vi er flere som skal ned en del kilo her inne! Vi får være flinke til å støtte hverandre! Gi hverandre tips og sånt [:D] Lykke til!

Stå på, dette klarer du. Lykke til!!!

Blir spennende å se fremgangen. Har selv en BMI på 32, men synes det blir litt feil med bmi i grunn,pga mange av kg.kan jo være muskler.
Men ned 30 kg for å nå idealvekten?? Det hørtes for mye ut??. Her må jeg ned 20 kg for å komme på idealvekten med samma bmi,og jeg synes det er mye[8D]
Hva gjør du får å gå ned i kg da??

ORIGINAL: Hegepia83

Blir spennende å se fremgangen. Har selv en BMI på 32, men synes det blir litt feil med bmi i grunn,pga mange av kg.kan jo være muskler.
Men ned 30 kg for å nå idealvekten?? Det hørtes for mye ut??. Her må jeg ned 20 kg for å komme på idealvekten med samma bmi,og jeg synes det er mye[8D]
Hva gjør du får å gå ned i kg da??

Syns også bmi blir litt feil. Jeg er ikke spinkel så jeg vil aldri kle å bare være 50-60 kg.
Jeg må gå ned ca 19 kg for å få bmi på som er normalvektig. Var litt forskjell på de forskjellige bmi-kalkulatorene på nettet, men i følge denne: http://www.melk.no/kosthold-ernaering/test-deg-selv/bmi-kalkulator/ må jeg gå ned ca 19kg.
Hitill har jeg egentlig ikke gjort så mye for å gå ned i vekt, det har skjedd over tid.
Tenkte jeg skal begynne å svømme. Også er jeg støttemedlem på Friskhuset, må kanskje begynne å dra dit innimellom..[:)]

Prøver du også å gå ned i vekt?

Back
Topp