Ny vaskemaskin

Ullegull

Stol på den som viser det!
Septemberlykke 2021
Vi skal kjøpe ny vaskemaskin før vi begynner å vaske alle babytingene. Den vi har nå er gammel og nærmest ødelagt. Men vaskemaskiner finnes jo i alle prisklasser og merker. Noen som har gode erfaringer med noe vaskemaskiner og hvilken prisklasse? Tenker at de til 10.000 kr er litt vel dyre. Men vi vil gjerne ha en som er rolig, som er skånsom mot klærne, som har de ullprogram osv. og gjerne et hurtigprogram. Vil gjerne at den skal vare i flere år.

Tips mottas med takk!

Vil anbefale Miele, :) de er dyre, men veldig bra :) du får de fra ca 7000 og oppover

Jeg har wmg 120 modellen, den er sykt dyr (15 000), men har mange funksjoner, vanlig og automatisk dosering, stor kapasitet, bra sentrufuge, veldig stille Osv. Er veldig fornøyd :) men jeg fikk dekt 7000 pga en garantisak på vaskemaskinen jeg hadde før, hadde nok gått for en billigere modell om jeg ikke hadde fått dekt så mye :) men er veldig greit med denne automatiske doseringen, jeg bruker den til babyvask da jeg har fylt på med parfymefritt vaskemiddel og tøymykner

Last edited:
Tusen takk for tips! Fant en test på nettet der Miele og Bosch kom best ut. Så tror vi satser på en av de, i middel prisklasse. 7000-8000 kr. Gleder meg til å begynne å vaske og stryke med helt ny maskin :)

Kan bare si at stor kapasitet er alt! Har 7kg nå og ønsker meg nesten ennå mer plass i maskinen ;-) men 4-5kg hadde jeg ikke investert i :)

ImageUploadedByBV Forum1432410132.032075.jpg

Vi kjøpte denne forrige uke og er storfornøyd !!!! Beste jeg har hatt hittil, og tar 7 kilo :) billig også syntes jeg.

Vi har Bosch som vi kjøpte for 7 år siden og den funker like bra enda :) betalte vel 6-7000 kr den gang. Et minus og det er bare 5 kg kapasitet, men de med høyere kg da var og mye dyrere i pris. Når vi må kjøpe ny neste gang vil jeg ha 7-8 kg

Vi har 8 kg kapasitet og 1600 omdreininger. Veldig fornøyd. Kostet vel 9000kr ny for 5.5 år siden. Siemens

Sniker fra september.

Anbefaler en vaskemaskin som har stor kapasitet på kg. Vi har nå en på 7 kg og er fornøyd med den. Forje vi hadde tok bare 5 kg og jeg merker stor forskjell. Den har stortsett alle programmer. Ull, vanlig, høy temp, håndvask, skånsom, skylling osv. Tror den er fra LG.

Back
Topp