Ny utfordring og DTbidrag *LO*

Gunn Elin

Gift med forumet
That`s just so cute har en ny gjestedesigner, og hun har en veldig spesiel historie om spennende utfordring. Håper mange vil bli med på denne. Og jeg anbefaler alle å gå inn å lese historien hennes. En tankevekker for meg ihvert fall. http://thatsjustsocute.blogspot.com/2010/10/shes-so-cute-7.html
Og her er mitt bidrag til hennes utfordring

EN utrolig sterk historie! Så godt at gutten er frisk nå!

KJempeflotte ting dere i DT har laget, alle sammen. Skal se hva jeg får gjort, er ikke så god på å være med i sånne utfordringer, gitt.. [8D]

ORIGINAL: Pijah

EN utrolig sterk historie! Så godt at gutten er frisk nå!

KJempeflotte ting dere i DT har laget, alle sammen. Skal se hva jeg får gjort, er ikke så god på å være med i sånne utfordringer, gitt.. [8D]

Tusen takk [:)]
Da må du bli flinkere til å bli med på utfordringer. Det er jo så gøy, og ikke minst lærerikt. Jeg finner ofte nye stiler og ideer med å være med på det [:)]
Gleder meg til å se mange bidrag fra deg fremover [;)] Både til våre utfordringer i That`s just so cute og til andre utfordringsblogger.

Ble så rørt av historien hennes...
Spennende utfordring hun har laget, og DTbidraget ditt ble kjempetøft!
Har en idé, så får vi se om den blir bra nok på papir til å levere[;)]

DÆÆÆÆÆÆVEN!!!! du er bare RÅÅÅÅÅÅ!!!!

rutene på arket er det sånn du bare har brukt ett bazzill å brukt linja å penn å laga eller?

Du er bare helt konge på slikt altså, BØYER MEG I STØVET OG HYBELKANINENE OG ALT JEG NO[sm=11.gif" width="29" height="15">

Den blir garantert bra nok på papiret til å levere Drun. Gleder meg til å se [:)]

Og tusen tusen takk Summer82. For en tilbakemelding [:)] Og så glad jeg blir. Har hatt en tøff kveld med febersyk unge, så dette var sååå godt å lese nå. Takk takk takk [:D]
Jeg har brukt et vanlig craft ark bak, og over er det et hambly ark. Har fått helt dilla på hambly over kartong [:)] Bare litt kjipt at de er litt dyre [:'(] Men det går jo selvfølgelig an å rute opp selv [:)] Takk for tips og ide.

ORIGINAL: Gunn Elin

Den blir garantert bra nok på papiret til å levere Drun. Gleder meg til å se [:)]

Og tusen tusen takk Summer82. For en tilbakemelding [:)] Og så glad jeg blir. Har hatt en tøff kveld med febersyk unge, så dette var sååå godt å lese nå. Takk takk takk [:D]
Jeg har brukt et vanlig craft ark bak, og over er det et hambly ark. Har fått helt dilla på hambly over kartong [:)] Bare litt kjipt at de er litt dyre [:'(] Men det går jo selvfølgelig an å rute opp selv [:)] Takk for tips og ide.

så bra e kunne lyse opp kvelden litt[:)] men e e bare ærlig e hehe[;)]
Ja e tenkte kanskje detvar rutet opp sjøl e for d kunne jo vært tøft det også[;)]
Nydelig var det iallfall[:)]

Kjempeflott lo! Megainspirasjon for meg som har hatt tørke i et halvt år nå, men endelig er lysten på vei tilbake, og denne hadde mange flotte detaljer å bli inspirert av! [:D]

Råstilig Lo du har laget Gunn Elin[:)]

Back
Topp