NY UTFORDRING FREDAG 11 SEPTEMBER!

Bruk 5-10 min nå så økes det raskt ;)
Skravler på jeg! Prøver å legge lillemor som er veldig på overtid og på underskudd med både mat og søvn etter en travel dag. For trøtt til spise.. Hun må nok opp og ha flaske i natt. Derfor vært litt frem og tilbake siden vi kom hjem for en halvtime siden, men nå virker det som om hun roer seg :) Så da kan det skravles mer effektivt!
 
Er som regel innom hver dag men ikke alltid det kommer så mange spor... Kjenner døgnet ikke har nok timer til det ;)
 
Skravler på jeg! Prøver å legge lillemor som er veldig på overtid og på underskudd med både mat og søvn etter en travel dag. For trøtt til spise.. Hun må nok opp og ha flaske i natt. Derfor vært litt frem og tilbake siden vi kom hjem for en halvtime siden, men nå virker det som om hun roer seg :) Så da kan det skravles mer effektivt!

Men jeg har skravlet en del nå siste timen, men er ganske klar for senga...
 
Men jeg har skravlet en del nå siste timen, men er ganske klar for senga...
Da har du vært flink! Jeg er rimelig sengeklar jeg også etter en lang dag.
 
Vært greit med en liten pekepinn om hvordan det ligger an ja...
 
Klarer ikke å gjette. En eller annen slags rund vugge/kurv med bøyle over? Til et stativ? Blæ.

Hvordan ligger vi an med innleggene i dag egentlig?
 
jeg skravler egentlig mest på terminforumet, glemmer jo av at det fine andre ting her inne :P haha
 
Hvordan gikk det, hvor mye skrev vi?

Kommer nytt innlegg om noen minutter :)
 
Last edited by a moderator:
Sulten eg....

Då e det deilig at mannen tok meg alvorlig når eg sa eg ville ha biff og fløtegratinerte til kvelds :smiley-bounce016

Eg syns at det er litt vanskelig å finna fram her innpå, å veta koss eg ska få "connection" ....

Førstegangsmamma til baby i mars 2016 + fosterbarn som blir 9 år i mars.
Ho kom når ho var 2 1/2 år, så litt foreldreerfaring har vi :love017

God lørdag alle!!
 
Back
Topp